خبرگزاری کار ایران

نامه انجمن صدای سینمای ایران به دبیر جشنواره فجر:

برگزاری بزرگداشت جهانگیر میرشکاری، ستودنی است

کد خبر : ۱۳۶۴۶۳

هیئت مدیره انجمن صدای سینمای ایران خانه سینما به نمایندگی از این صنف سینمایی متنی را مبنی بر تشکر و قدردانی از این حرکت دبیر سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر نوشته است.

ایلنا: هیئت مدیره انجمن صدای سینمای ایران از دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر بابت برگزاری بزرگداشت جهانگیر می‌رشکاری قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت مدیره انجمن صدای سینمای ایران خانه سینما به نمایندگی از این صنف سینمایی متنی را مبنی بر تشکر و قدردانی از این حرکت دبیر سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر نوشته است. متن قدردانی از طرف انجمن صدای سینمای ایران به شرح زیر است:
بنام خداوند بخشنده مهربان
جناب آقای علیرضا رضاداد
دبیر محترم سی و دومین جشنواره فیلم فجر

با سلام و احترام
انجمن صدای سینمای ایران، خرسندی و سپاس خود را از حرکت شایسته‌تان، جهت تقدیر از استاد صدا آقای جهانگیر می‌رشکاری که از مفاخر و اساتید انجمن صدا و سینمایمان هستند ابراز می‌دارد. حرکت شایسته وخردمندانه‌تان ستودنی است؛ امیدواریم زحمات سازنده و موثر استاد جهانگیر می‌رشکاری در عرصه صدای سینما مستدام باشد.

هیئت مدیره انجمن صدای سینمای ایران


محمود سماک باشی به عنوان رئیس، بهمن اردلان به عنوان نایب رئیس، بهمن حیدری به عنوان خزانه‌دار، یدالله نجفی به عنوان منشی و مازیار شیخ‌محبوبی به عنوان سخنگو و مسئول روابط عمومی، محمدرضا دلپاک و نظام کیایی عضو هیئت مدیره و حسن زاهدی بازرس اعضای هیئت مدیره انجمن صدای سینمای ایران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز