خبرگزاری کار ایران

داروغه زاده در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

نحوه سانس بندی نمایش فیلمها در برج میلاد و قیمت بلیط سینماها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۸۲

فیلمهای بخشهای سودای سیمرغ، فیلمهای اول در سالن اصلی، و بخشهای تجربی، خارج از مسابقه، بین الملل، مستند در سالنهای جنبی برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید / زمان نمایش فیلم‌ها از ساعت۱۰:۳۰ شروع و تا ۲۲ ادامه دارد.

ایلنا نمایش فیلم‌ها در برج میلاد برای اهالی رسانه در ۵ سانس برگزار می‌شود.
ابراهیم داروغه‌زاده قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر و مدیر کاخ جشنواره در گفت گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جزئیات سانس بندی نمایش فیلم‌ها در برج میلاد گفت: تمامی فیلمهای بخشهای سودای سیمرغ؛ فیلمهای اول و بخش خارج از مسابقه در سالن اصلی مرکز همایشهای برج میلاد به نمایش در می‌آید.
وی ادامه داد: امسال همچنین علاوه بر اینکه فیلمهای مستند در خانه هنر مندان به نمایش در خواهد آمد و جلسات نقد و بررسی نیز در آ نجا برگزار می‌شود در سالنهای کوچک برج میلاد نیز فیلمهای مستند به نمایش در می‌آید.
دارو غه‌زاده افزود: همچنین به صورت تکراری در سالنهای جنبی برج میلاد فیلمهای بخشهای تجربی؛ بین الملل به نمایش در می‌آید و در آخرین سانس برج میلاد که به صورت فوق العاده برگزار می‌شود یکی از فیلمهای بخش بین الملل و یا جشنواره جشنواره‌ها به نمایش در می‌آید.
مدیر کاخ جشنواره با اشاره به ساعت آغاز نمایش فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر گفت: به احتمال فراوان ساعت نمایش فیلم‌ها از ۳۰/۱۰ دقیقه صبح شروع می‌شود و در بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۴ اغاز و ساعت ۲۲ آخرین سانس نمایش در برج میلاد است. البته احتمال دارد که یک سانس اضافه نیز در ساعت ۲۴ برگزار شود.
وی در باره جلسات نقد و بررسی گفت: قطعاً فیلمهایی که در بخش سودای سیمرغ حضور دارند و همچنین فیلمهای اول در بخش سودای سیمرغ حضور دارند مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و جلسه مطبوعاتی خواهند داشت. اما اینکه شکل برگزاری این جلسات چگونه باشد و ایا با حضور یک مجری برگزار شود یا خی در حال بررسی است.
داروغه‌زاده ادامه داد امسال پذیرایی به مانند سالهای گذشته در برج میلادانجام می‌شود و همچنین برای تردد و ایاب و ذ هاب در حال تدبیر و برنامه ریزی می‌باشد.
داروغه‌زاده در باره وضعیت فروش بلیط‌ها گفت: امسال قیمت بلیط‌ها کاهش پیدا کرده است و برای سینماهای جنوب شهر مانند راگا؛ تماشا؛ کیان؛ قیمت بلیط گیشه ۴هزار تومان و در پیش خرید ۲ هزار تومان است. برای سینماهای مرکز شهر قیمت بلیط هر گیشه ۶ هزار تومان و در پیش فروش ۴ هزار تومان است و در سیمناهای بالای شهر قیمت ثابت و ۷ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز