خبرگزاری کار ایران

داوران فیلم‌های مستند جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

کد خبر : ۱۳۶۹۱۵

سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد، مهرداد اسکویی، ارد عطارپور، منوچهر معتبر و محمد تقی جلیلی، انتخاب و داوری آثار فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را بر عهده دارند.

ایلنا: مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داور جشنواره تجسمی فجر شد.
به گزارش ایلنا، علیرضا قاسم خان؛ دبیر فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره تجسمی فجر گفت: هیات پنج نفره انتخاب وداوری فیلم‌های مستند تجسمی ترکیبی از هنرمندان مستند ساز و تجسمی است تا در انتخاب و داوری آثار علاوه بر معیارهای سینمای مستند به مشخصه‌های هنرهای تجسمی توجه شود.
قاسم خان با معرفی هیات انتخاب و داوری فیلم‌های مستند تجسمی جشنواره فجر افزود: سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد(کار‌شناس فرهنگی و مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)، مهرداد اسکویی(مستندساز و عکاس)، ارد عطارپور(مستند ساز و پژوهشگر)، منوچهر معتبر(طراح و نقاش) و محمد تقی جلیلی(نقاش و کارگردان فیلم در حوزه آموزش) انتخاب و داوری آثار فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را بر عهده دارند.
قاسم خان در ادامه گفت: تعداد و فهرست نهایی فیلم‌های مستند تجسمی که به دبیرخانه ششمن جشنواره تجسمی فجر رسیده است هفته آینده اعلام می‌شود و انتخاب آثار نیمه اول بهمن ماه انجام خواهد شد.
بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی امسال در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۲۶ بهمن تا اول اسفندماه در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه سازی و خوشنویسی)، بین الملل(عکاسی، پوس‌تر، کاریکاتور و تصویرسازی، و بخش مکمل(فیلم مستند هنرهای تجسمی) ۱۴ بهمن تا چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز