خبرگزاری کار ایران

جلسه تکمیلی تدوین آیین نامه شورای صنفی اکران برگزار شد

کد خبر : ۱۳۸۸۹۴

کار تدوین پیش نویس آیین نامه شورای صنفی اکران با برگزاری ۶ جلسه کار‌شناسی ازماه پیش آغاز شد و پیش نویس تهیه شده پس از ویراستاری وبررسی و مطابقت‌های حقوقی، در این جلسه پس از تأیید نهایی به امضای اعضای گروه رسید.

ایلنا: با برگزاری جلسه تکمیلی تدوین آیین نامه شورا ی صنفی اکران سال ۹۳، پیش نویس آیین نامه، پس از تأیید و امضای اعضای گروه جهت تأیید نهایی به ریاست سازمان سینمایی ارجاع شد.
به گزارش ایلنا، کار تدوین پیش نویس آیین نامه شورای صنفی اکران با برگزاری ۶ جلسه کار‌شناسی ازماه پیش آغاز شد و پیش نویس تهیه شده پس از ویراستاری وبررسی و مطابقت‌های حقوقی، در این جلسه پس از تأیید نهایی به امضای اعضای گروه رسید.
بنا براین گزارش، جلسات آیین نامه و ضوابط نمایش سال ۹۳که بر اساس حکم «حجت الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی به محمد احسانی «معاون آثار و فعالیتهای سینمایی، با ترکیب ۳ نفر از سینماداران، ۳نفر ازتهیه کنندگان، ۲ نفر از پخش کنندگان و یک نفر کارگردان در سازمان سینمایی تشکیل شد، اعضاء مبتنی بر نگاه صنفی، تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات گذشته در حوزه اکران و نمایش و ارائه راهکارهای مناسب برای رونق سالن‌های سینما مبذول داشتند.
آیین نامه نهایی شده» شورای صنفی اکران سال ۹۳ «مشتمل بر ۵ فصل، ۶۹ ماده با تبصره‌های مربوطه است و از عمده‌ترین اهداف آن ساماندهی اکران فیلم‌های سینمایی، ایجاد تنوع نمایش و فراهم کردن امکان اکران گونه‌های سینمایی با هدف جذب مخاطبین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز