خبرگزاری کار ایران

ایوبی با ضرغامی دیدار کرد

کد خبر : ۱۳۹۵۵۲

ایوبی و ضرغامی در زمینه پخش فیلم‌های مستند و کوتاه از شبکه مستند، توجه ویژه به رایت فیلم‌های سینمایی، تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات میان سینماگران و تلویزیون، پوشش مطلوب جشنواره فیلم فجر، کمک به تبلیغ فیلم‌ها و پخش مطلوب‌تر تیزرهای سینمایی توافق کردند.

ایلنا: «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با مهندس «عزت الله ضرغامی» رئیس سازمان صدا و سیما دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که به میزبانی سازمان صدا و سیما در ظهر روز پنج شنبه ۳ بهمن برگزار شد، توافق در زمینه موضوعاتی چون: پخش مستمر فیلم‌های مستند و کوتاه از شبکه مستند، توجه ویژه سازمان صدا و سیما به رایت فیلم‌های سینمایی، تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات میان سینماگران و تلویزیون، پوشش مطلوب جشنواره بین المللی فیلم فجر، کمک به تبلیغ فیلم‌ها و پخش مطلوب‌تر تیزرهای سینمایی حاصل شد.

رئیس سازمان صدا وسیما در این نشست، از آرامش ایجاد شده بر فضای سینمای کشور و به کارگیری مدیران صاحب نام و کارآزموده به عنوان دستاوردی مهم یاد کرد و جو حاکم بر سینمای امروز ایران را امید وار کننده برشمرد.

در این نشست «علیرضا رضا داد» مشاور ارشد سازمان سینمایی و دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، «حجت الله ایوبی» را همراهی می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز