خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی ایلنا از روز سلام سینما در مشهد،

نوذری: مردم با سینما قهر نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۲

مردم با سینما آشتی هستند واگر مشکلی درسالنهای سینمایی و یا نیامدن مردم به سینما‌ها وجود دارد به دلیل ضعف مدیریت ویا کیفیت فیلمهای سینمایی است والا مردم ما همیشه با سینما آشتی هستند.

ایلنا: روز سلام سینما دیروز در سراسر کشور برگزار شد اما میزان استقبال مردم در بعضی از شهر‌ها به دلیل آنکه گروهی از بازیکران سینمابه آن شهر‌ها سفر کرده بودند بسیار قابل توجه بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا روز سلام سینما در مشهد با حضور ایرج نوذری بازیگر سینما و تلویزیون وامیر باقری تهیه کننده سینما برگزار شد.
نوذری با ورود به مشهد مستقیم به سینما افریقا این شهر رفت و در جمع مردم حاضر شد و از اینکه آن‌ها در این روز به سینما آمده‌اند تشکر کرد. وی بعد از سینما افریقا به سینما هویزه رفت در هنگام حضور نوذری در سینما هویزه به دلیل ازدحام جمعیت مسولان سینما درب سالن را بسته بودند. نوذری سپس در سینما سیمرغ حضور پیدا کرد و در جمع مردم سخنرانی کرد.
وی طی سخنانی گفت: امروز را روز سلام سینما گذاشته‌اند و هدف ان این بوده که مردم با سینما آشتی کنند امامن معتقدم که مردم با سینما آشتی هستند واگر مشکلی درسالنهای سینمایی و یا نیامدن مردم به سینما‌ها وجود دارد به دلیل ضعف مدیریت ویا کیفیت فیلمهای سینمایی است والا مردم ما همیشه با سینما آشتی هستند.
نوذری با انتقاد از تعطیلی خانه سینما گفت: باید از خود بپرسیم که چرا یک سازمان صنفی به نام خانه سینما تعطیل شد و گروهی تلاش کردند ان را از مسیر خودخارج کنند.
وی ادامه داد: من به عنوان یک بازیگر سینما از میان مردم هستم وبرای مردم تلاش می‌کنم و به عشق شما زنده هستم.
امیر باقری تهیه کننده سینما نیز گفت: متاسفانه به ما به صورت ناگهانی اعلام شد که در جمع شما حضور داشته باشیم اجرای چنین برنامه‌هایی خوب است اما بهتر است برای اجرای چنین برنامه‌هایی هماهنگی بهتری بین مسئولان وزارت ارشاد نیروی انتظامی وسایر ارگان‌ها صورت بگیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا استقبال مخاطبان از سالنهای سینمایی خارج از تصور مدیران سالن‌های سینما بود مهدی تجویدی مدیر سینما افریقا گفت: در روزهای دیگر ما‌‌نهایت بیست نفر در هر سانس تماشاگر داشتیم اما از امروز که مردم متوجه شدند سینما رایگان است و همچنین هنرمندان می‌خواهند به مشهد بیاینداز هفت صبح در جلوی سالن سینما تجمع کرده‌اند.
امیر حسین بیرزاده مدیر سینما سیمرغ مشهد نیز گفت: در روزهای عادی در مجموع تمامی سانس‌ها شاید نزدیک به ۱۵۰۰ نفر به سینما می‌آمدند اماامروز از صبح سینما شلوغ بود و تا ساعت ۱۸ چهار سانس متوالی ما فیلم‌ها را اکران کردیم و تا پایان شب سه سانس دیگر هم داریم.
وی ادامه داد: بهتر چنین برنامه‌هایی با هماهنگی بیشتر و در ایام میانی هفته اجرا می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز