خبرگزاری کار ایران

راد از سخنانش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر؛ عذرخواهی کرد

سعید راد: نباید نام فردین و بهروز وثوقی را می‌بردم

کد خبر : ۱۴۲۳۸۱

من اگر در مراسم افتتاحیه احساساتی شدم و صحبت‌هایی کردم که با آن صحبت‌ها مزاحم جشنواره فیلم فجر شدم؛ یا اشکالی در کار جشنواره امسال پیش آمد؛ معذرت می‌خواهم.

ایلنا: به دنبال سخنان سعید راد در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و نام بردن از بهروز وثوقی و محمدعلی فردین، گویا فشار زیادی بر سازمان سینمایی و وزارت ارشاد از سوی برخی نیروه‌های تندرو و سایت‌های اصولگرای تندرو وارد شد. احتمالا همین فشارها موجب شد که سعید راد امروز و در سومین روز جشنواره در حاشیه نشست فیلم چ از سخنانش عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید راد با اشاره به سخنانی که در روز افتتاحیه بیان کرده بود، گفت: امروز بدنه‌ی سینمای حرفه‌ای ما دنیا را فتح کرده است و بعد از انقلاب بازیگرانی داریم همچون خسرو شکیبایی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان و فریبرز عرب نیا که با تفکر خود بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر من در مراسم افتتاحیه احساساتی شدم و صحبت‌هایی کردم که با آن صحبت‌ها مزاحم جشنواره فیلم فجر شدم و یا اشکالی در کار جشنواره امسال پیش آمد، معذرت می‌خواهم.

راد افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز تثبیت شده است و اگر من حرفی زدم از روی احساسات بوده است. بهتر است بابت این حرف‌ها با من برخورد شود و با من طرف شوند نه اینکه کل جشنواره زیر سوال برود. ‌ ای کاش من روی سن احساساتی نمی‌شدم.

وی با اشاره به همکاری خود در فیلم چ گفت: چنین فیلمی اگر در آمریکا و یا کانادا ساخته می‌شد، حداقل ۵ کمپانی در آن سرمایه گذاری می‌کردند. زمانیکه حامی کیا از من دعوت کرد تا در فیلم حضور پیدا کنم؛ مسعود کیمیایی به من گفت شانس خوبی آورده‌ای و کیمیایی فیلم خودش را نگه داشت تا من در فیلم چ حضور پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز