خبرگزاری کار ایران

" تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام " به آخرین مراحل تولید رسید

کد خبر : ۱۴۲۷۲۲

انیمیشن " تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام " با استانداردهایی مناسب با توزیع جهانی تولید شده و دوبله آن نیز به زبان انگلیسی انجام شده است.

ایلنا: ساخت و تولید انیمیشن " تمام زمستان‌هایی که ندیده ام " نوشته آرش کریمی و به کارگردانی امید خوش نظر که یک اثر بین‌المللی محسوب می‌شود، به مراحل پایانی رسید.

به گزارش ایلنا، انیمیشن " تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام " با استانداردهایی مناسب با توزیع جهانی تولید شده و دوبله آن نیز به زبان انگلیسی انجام شده است.

امید خوش نظر که تاکنون آثاری چون " پارازیت "، " لابیرنت " و " صفر درجه " را کارگردانی کرده، جدیدترین اثر خود را باتکنیک سه بعدی کامپیوتری ساخته است.

از سال ۹۰ پیش تولید ساخت دموی انیمیشن " تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام " آغاز شده و علاوه بر این مخاطبان آن نیز بزرگسالان خواهند بود.

داستان انیمیشن " تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام " که به صورت عمومی به مبحثجنگ می‌پردازد، درباره سفر خیالی مادری است به دنبال فرزند به دنیا نیامده‌اش است که در اثر اتفاقی به دنبال نوزادش به فضاهای مختلفی سفر می‌کند.

بخشی از عوامل اجرایی این انیمیشن عبارتنداز: سید مسعود صفوی تهیه کننده، آرش کریمی نویسنده و کارگردان هنری، بهزاد رجبی پور و آرش سُهی کارگردان فنی، پیام آزادی آهنگساز و آرش قاسمی صداگذار.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز