خبرگزاری کار ایران

کارگروه امور مالیاتی سینما اطلاعیه صادر کرد

کد خبر : ۱۴۵۳۵۰

مقرر شد فهرست سینماگرانی که به جهت سوء‌برداشت از ماده ۱۵ و ۱۶ آیین نامه اجرایی بند(ل) ماده(۱۳۹) ق. م. م. مسایلشان در هیات‌های بدوی و یا تجدید نظر حل نگردید و منجر به مالیات قطعی شده است، اعلام شود.

ایلنا: کارگروه امور مالیاتی سینما در خانه سینما اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این اطلاعیه بدین شرح است:

به استناد بند(۲) صورتجلسه دومین جلسه کارگروه امور مالیاتی سینما(شرح ذیل) لازم است سریعاً اسامی اعضای محترم هر صنف صنف که پرونده مالیاتی آنان به هر دلیل تاکنون حل نگردیده و چنانچه از نظر مدارک و دلایل کافی می‌تواند برای تجدید رسیدگی در هیات ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم طرح گردد حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱ / ۹۲ به دبیرخانه خانه سینما ارسال نمایید تا برای حل مشکل در اسرع وقت به کارگروه امور مالیاتی مستقردر سازمان سینمایی ارائه گردد.

بدیهی است عدم ارسال به موقع اسامی در مهلت مقرر موجب منتقی شدن امکان تجدید رسیدگی می‌گردد.

بند(۲) صورتجلسه دومین جلسه کارگروه امور مالیاتی سینما:

مقرر گردید فهرست سینماگرانی که به جهت سوء برداشت از ماده ۱۵ و ۱۶ آیین نامه اجرایی بند(ل) ماده(۱۳۹) ق. م. م. مسایلشان در هیات‌های بدوی و یا تجدید نظر حل نگردید و منجر به مالیات قطعی شده است و به جهت غیر عادلانه بودن مالیات، خانه سینما از طریق فراخوان و به هر نحو مقتضی نسبت به شناسایی ایشان اقدام و مراتب را مستند به مدارک و دلایل کافی وبرای تجدید رسیدگی از طریق هیات ماده ۲۵۱ مکرر ق. م. م. در اسرع وقت به کارگروه امور مالیاتی سینما مستقر در سازمان سینمایی منعکس نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز