خبرگزاری کار ایران

با نگاهی به فیلم‌های جشنواره فجر؛

دومین شماره «سینمای خانگی» با مصاحبه پژمان جمشیدی روی دکه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۲

دومین شماره «سینمای خانگی» در پنج بخش «اخبار»، «ترنج»، «جهان نما»، «دنیای نقش‌ها»، و «فانوس»، به معرفی، نقد و تحلیل فیلم‌های همچون، «دربند»، «پژمان»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، ‌ «دودکش» پرداخته است.

ایلنا: دومین شماره نشریه تخصصی سینمای خانگی با مصاحبه‌ای از پژمان جمشیدی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، دومین شماره نشریه «سینمای خانگی»، هم دو هفته پس از انتشار اولین شماره بر روی دکه باجه‌های مطبوعاتی کشور قرار گرفت.

دومین شماره «سینمای خانگی» در پنج بخش «اخبار»، «ترنج»، «جهان نما»، «دنیای نقش‌ها»، و «فانوس»، به معرفی، نقد و تحلیل فیلم‌های همچون، «دربند»، «پژمان»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، ‌ «دودکش»، «بیتابی بیتا»، «هیلانه»، «بابل»، «جک ریچر»، «از فوتبال تا خوشبختی»، «آخرین ایستگاه»، «بوقلمون‌های زبل»، «سرزمین یخبندان»، «لاک پشت‌های نینجا»، و «جاستین و شوالیه‌های دلاور» می‌پردازد.

در این نشریه ضمن نقد برخی فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر از نگاه شبکه سینمای خانگی، دیدگاه بازیگران سینمای ایران در این رابطه مطرح شده و پرونده انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ به روایت سینما نیز باز می‌شود.

در این شماره همراه با آموزش نقدنویسی، تعدادی از نقدهای مخاطبان شبکه سینمای خانگی درج شده و از مردم درباره ۲۵ فیلم و سریال موجود در شبکه نمایش خانگی نظر خواهی شده است.

دوهفته نامه «سینمای خانگی» که صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن «مهدی عظیمی میرآبادی» است، در زمینه‌های «خبری»، «تحلیلی»، «آموزشی»، «پژوهشی»، و «اطلاع رسانی» در ۵۲ صفحه با بهای ۳۰۰۰ تومان منتشر می‌شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز