خبرگزاری کار ایران

نمایش «جینگو» در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشن تصویر سال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۸

فیلم سینمایی «جینگو»(روایت معلق) اولین ساخته بلند «تورج اصلانی» با حضور این فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران ساعت ۱۹ امروز جمعه ۲ اسفند ماه جاری در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشن تصویر سال ایران به طور همزمان در دو سالن خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: فیلم سینمایی «جینگو» به کارگردانی «تورج اصلانی» در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشن تصویر سال ایران به طور همزمان در دو سالن خانه هنرمندان ایران به روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «جینگو»(روایت معلق) اولین ساخته بلند «تورج اصلانی» با حضور این فیلمبردار تجربه‌گرای سینمای ایران ساعت ۱۹ امروز جمعه ۲ اسفند ماه جاری در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشن تصویر سال ایران به طور همزمان در دو سالن خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.
یازدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با دبیری «سیف الله صمدیان» و با حضور آثار تصویری هنرمندان ایرانی در بخش‌های عکس‌، کاریکاتور‌، گرافیک(پوس‌تر) و فیلم از روزهای ۲ تا ۲۰ اسفند ماه جاری در فضاهای نمایشی و نمایشگاهی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
«جینگو» که فیلمی با نشاط و با نگاهی امروزی است؛ در اولین نمایش خود در بخش «نوعی تجربه» سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سالن‌های مرکز همایشهای برج میلاد تهران به روی پرده رفت و با استقبال بسیار زیاد تماشاگران، منتقدان و اهالی رسانه حاضر در کاخ جشنواره مواجه شد.
فیلم سینمایی «جینگو» همچنین در بخش شهرستانهای سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز ۲۵ بهمن ماه امسال در سالن سینما آزادی شهر کرمانشاه به نمایش درآمد.
در فیلم «جینگو»؛ سعید ابراهیمی‌فر با حضور هنگامه قاضیانی در کنار بازیگران تازه نفس سینمای ایران از جمله؛ سیاوش درخشی و اشکان یغمایی به ایفای نقش می‌پردازند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: پانته‌آ پناهی‌ها، الهه خادمی، نیلوفر خوش‌خلق، امیرحسین بهزاد افشار و

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز