خبرگزاری کار ایران

مسجد جامعی به پشت صحنه فیلم فرمان آرا رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۹۴

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران به همراه عبدالحسین مختاباد، و مرتضی کاظمی مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درپشت صحنه فیلم دلم می‌خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا حضور پیدا کرد.

ایلنا: احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه در پشت صحنه فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» به کار گردانی بهمن فرمان آرا حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار عبدالحسین مختاباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مرتضی کاظمی مشاور اقتصادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رئیس شورای شهر را همراهی می‌کردند و بعد از بازدید از پشت صحنه فیلم سکانس‌هایی از این فیلم برای حاضران به نمایش در آمد.

احمدمسجد جامعی طی سخنان کوتاهی با اشاره به ویژگی خاص سینمای فرمان آرا گفت: بهمن فرمان آرا فیلمسازی است که هر وقت حرفی برای گفتن داشته باشد، فیلم می‌سازد۸. سال از ساخت فیلم سینمایی «خاک آشنا» آخرین اثر فرمان‌آرا می‌گذرد. وی طی این سال‌ها از ساخت فیلم خودداری کرد و با بهبود شرایط سینمای ایران، «دلم می‌خواد» اولین فیلم بهمن فرمان‌آرا پس از سالهاست که با بازی رضا کیانیان و مهناز افشار جلوی دوربین می‌رود.

ا داستان فیلم دلم میخواد درباره مردی است که در شهری زندگی می‌کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می‌شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می‌شود و او را مجبور به حرکات موزون می‌کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز