خبرگزاری کار ایران

به تهیه کنندگی سمیه هاشمیان،

انیمیشن کوتاه «خط مرزى» در جشنواره فیلم هاى کوتاه هندوستان شرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۰۹

جشنواره بین المللى فیلم هاى کوتاه چناى طى روزهاى اول تا پنجم اسفند در هندوستان برگزار خواهد شد و «خط مرزى» در روزهاى دوم و چهارم اسفند دراین جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

ایلنا: فیلم کوتاه انیمیشن «خط مرزى» به کارگردانى محمد کندى و به تهیه کنندگى سمیه هاشمیان در اولین حضور جهانى‌اش، در یخش مسابقه جشنواره بین المللى فیلم هاى کوتاه چناى(هندوستان) به نمایش در مى آید.
به گزارش ایلنا؛ جشنواره بین المللى فیلم هاى کوتاه چناى طى روزهاى اول تا پنجم اسفند در هندوستان برگزار خواهد شد و «خط مرزى» در روزهاى دوم و چهارم اسفند دراین جشنواره به نمایش درخواهد آمد.
در این جشنواره آثارمتعددى از: ایران، هندوستان، انگلستان، آمریکا، لهستان، فرانسه، آلمان، ایرلند، اسپانیا، روسیه و… شرکت مى کنند.
مدت زمان «خط مرزى» ۱۲دقیقه است و داستان آن درباره فرمانده اى است که براى حمله و تصاحب آن طرف مرز، هفت قانون را وضع مى کند و…
عواملى که در ساخت «خط مرزى» همکارى داشته‌اند عبارتند از: سمیه هاشمیان(تهیه کننده)، محمد کندى(کارگردان و تدوین کننده)، اعظم ترابى(نویسنده فیلمنامه)، سمیه هاشمیان و الهام بهمنى(انیماتور)، علیرضا تابان(نریتور)، مهدى دادجو(تنظیم صدا)، بهنام سلطانى(طراح صحنه)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز