خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره تلفن همراه هفتاد میلیون ریال جایزه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۳۸

مجموع جوایز، ۲۶ عدد به ارزش ۷۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان خواهد بود. دو جایزه بزرگ۵۰۰۰۰۰۰ تومانی برای بخش اصلی و ۶ جایزه همسان ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون تومانی و سه جایزه ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون تومانی برای در هر بخش موضوعی اهدا می‌شود.

ایلنا: دبیر جشنواره فیلم عکس تهران اعلام کرد: ۲۶ جایزه به برگزیدگان جشنواره اهدا می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید خانی(دبیر دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران) درخصوص جشنواره گفت: ما مردمی هوشمند و با فرهنگ هستیم. مردمی که ذات هنر را در باطن خلاقیت تجربه می‌کنند؛ به همین دلیل است که در دوره اول جشنواره بیش از ۱۵ هزار هنرمند شرکت کرده و نزدیک به ۳۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که نشان از جای خالی چنین جشنواره‌ای در فضای فرهنگی هنری کشور بود.

خانی در ادامه اظهار داشت: سایت جشنواره در این دو روزی که کار خودش را شروع کرده، تقریبا ۳۰۰ یا ۴۰۰ نفر عضو دارد و حول و حوش ۱۵۰ اثر به دفتر جشنواره رسیده، اپلیکیشن جشنواره از اوایل هفته آینده در مارکت‌های اندرویدی ارائه می‌شود که از آن طریق هم دریافت اثر ممکن است.

او در ادامه گفت: مجموع جوایز، ۲۶ عدد به ارزش ۷۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان خواهد بود. دو جایزه بزرگ۵۰۰۰۰۰۰ تومانی برای بخش اصلی و ۶ جایزه همسان ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون تومانی و سه جایزه ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون تومانی برای در هر بخش موضوعی اهدا می‌شود.

دبیر دومین جشنواره فیلم وعکس همراه تهران در انت‌ها گفت: با اینکه تنها دو روز از فراخوان می‌گذرد، استقبال خوبی از حشنواره شده است. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز