خبرگزاری کار ایران

«خسته نباشید» در آمریکا روی پرده رفت

کد خبر : ۱۵۲۹۹۸

فیلم سینمایی «خسته نباشید» اولین ساخته بلند افشین هاشمی و محسن قرائی ۱۰ اسفدماه امسال برای دانشجویان ایرانی دانشگاه استیون انستیتوت نیوجرسی امریکا به نمایش گذاشته شد.

ایلنا: فیلم سینمایی «خسته نباشید» محصول حوزه هنری در دانشگاه استیون انستیتوت در نیوجرسی امریکا روی پرده رفت.

به گزارش ایلنا فیلم سینمایی «خسته نباشید» اولین ساخته بلند افشین هاشمی و محسن قرائی ۱۰ اسفدماه امسال برای دانشجویان ایرانی دانشگاه استیون انستیتوت نیوجرسی امریکا به نمایش گذاشته شد. این اکران استقبال دانشجویان ایرانی و غیرایرانی دانشگاه را به دنبال داشت. نمایش فیلم با جلسه پرسش و پاسخ همراه بود که افشین هاشمی به عنوان کارگردان و نماینده فیلم در این مراسم حضور داشت و به پرسش‌ها پاسخ داد.

«خسته نباشید» داستان یک زوج میانسال به نام‌های رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، آنها در میانه­ سفر خود در ایران با موسسه­ جهانگردی­ طرفِ قراردادشان به مشکل برمی­خورند. مرتضی، مستخدم اخراجی هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن­ها نقشه­ای می­کشند تا سفری به منطقه کویری کلوت داشته باشند که در میانه راه با مشکلاتی روبرو می شوند.

افشین هاشمی و محسن قرایی جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره سویف لندن و همچین جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشگران از جشنواره فیلم ایرانیان لندن را برای فیلم خسته نباشید به خود اختصاص دادند. «خسته نباشید» با بازی جلال فاطمی، غوغا بیات، حسام محمودی، فرزاد باقری، یدالله شادمانی، رویا افشار و … امسال اکران عمومی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز