خبرگزاری کار ایران

پخش کننده فیلم طبقه حساس در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

رکود هر ساله سینما در اسفند ماه، امسال شکست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۸۰

رفتار مردم در اسفند سال ۹۲ نشان داد که هر زمان فیلم خوبی اکران شود مردم از آن استقبال می‌کنند و این تئوری که در بعضی ماه‌ها و فصول سال فیلم‌ها با استقبال مواجه نمی‌شوند درست نیست.

ایلنا: هر ساله در اسفند ماه هیچ پخش کننده‌ای حاضر به اکران فیلمهای خود نیست بدلیل اینکه در اسفند مردم علاقه زیادی به رفتن به سینما‌ها ندارند اما امسال با آغاز پیش از موعد فیلمهای اکران نوروزی رکود اکران هر ساله شکسته است.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و پخش کننده فیلم طبقه حساس به کار گردانی کمال تبریزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: رفتار مردم در اسفند سال ۹۲ نشان داد که هر زمان فیلم خوبی اکران شود مردم از آن استقبال می‌کنند و این تئوری که در بعضی ماه‌ها و فصول سال فیلم‌ها با استقبال مواجه نمی‌شوند درست نیست.

وی با اشاره به استقبال مردم از فیلم طبقه حساس گفت: تاکنون با وجود گذشت فقط ۱۲ روز از اکران فیلم طبقه حساس در تهران و شهرستان فیلم به فروشی معادل ۶۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

وی ادامه داد: در بعضی سالنهای سینمایی نمایش فیلم حتی به سانس اضافه نیز رسیده است.

اسماعیلی افزود: از اول نوروز ۹۳ تعداد سینماهای که فیلم را اکران می‌کنند به ۸۰ سیننما افزایش پیدا می‌کند.

فیلم طبقه حساس به کار گردانی کمال تبریزی و با حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، بهاره رهنما، صدا پیشگان عروسکهای مجموعه کلاه قرمزی ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز