خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

فروش فیلم طبقه حساس به مرز دو میلیاردو پانصد میلیون تومان نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۲۷

فروش فیلم در تهران در طی این مدت به رقمی بالای یک میلیارد. ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها هقتصد میلیون تومان رسیده است.

ایلنا: فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی با استقبال خوب مخاطبین مواجه شده و همچنان فروش خوبی را پشت سر می‌گذارد.
حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم سینمایی طبقه حساس در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: هر چند در روز سیزده فروردین به دلیل انجام مراسم‌های آن روز و در روز ۱۴ فروردین به دلیل ایام فاطمیه و تعطیل بودن سینما‌ها کمی فروش فیلم دچار افت شده بود اما همچنان استقبال از فیلم طبقهٔ حساس ادامه دارد.
وی ادامه داد: فروش فیلم در تهران در طی این مدت به رقمی بالای یک میلیارد. ۶۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها هقتصد میلیون تومان رسیده است.
وی ادامه داد: در روزهای آینده تعداد سینماهای شهرستان‌ها افزایش پیدا می‌کند هر چند در طی این مدت نیز استقبال از این فیلم در شهرستان‌ها بسیار خوب بوده و به طور مثال سینما هویزه مشهد شبی ده میلیون تومان و سینما‌های اصفهان شبی ۵ میلیون تومان و سینماهای گو هردشت شبی شش میلیون تومان فروش داشته است.
اسماعیلی استقبال از فیلم طبقهٔ حساس در تهران رابسیار خوب دانست و افزود: به طور مثال روز دوشنبه ۱۱ فروردین میزان فروش در تهران ۱۰۳ میلیون تومان روز سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۱۰ میلیون تومان بوده است که این میزان فروش رقمی بی‌سابقه در استقبال از یک فیلم در نوروز است.
وی ادامه داد: هم اکنون پیش فروش بلیط فیلم طبقه حساس در سینماهای همچون آزادی، زندگی، و جوان تقریباً به پایان رسیده است.
اسماعیلی افزود: استقبال از این فیلم در حالی ادامه دارد که همچنان تیزرهای فیلم طبقه حساس از صدا و سیما پخش نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز