خبرگزاری کار ایران

فعالیت‌های بین‌المللی موسسه رسانه‌های تصویری در نوروز تشریح شد

کد خبر : ۱۵۷۶۱۱

فیلم‌های زیباتر از زندگی، زندگی خصوصی آقا و خانم میم؛ کاغذ خروس نشان، ندارها و خوابم می‌آد توسط موسسه رسانه‌های تصویری در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده‌اند.

فعالیت‌های بین المللی موسسه رسانه‌های تصویری در نوروز ۹۳ تشیرح شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «زیبا‌تر از زندگی» به کارگردانی «انسیه شاه حسینی» و تهیه کنندگی(سید سعید سیدزاده) محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با موضوع دفاع مقدس در بخش مسابقه هشتمین جشنواره بین المللی فیلم مسقط در عمان با حضور انسیه شاه حسینی به نمایش درآمد. داستان فیلم به شروع جنگ تحمیلی می‌پردازد. حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستا‌ها می‌شتابند و مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند. علی رغم مخالفت‌ها، نیرو‌های مخلص ارتش به کمک آن‌ها رفته و در یک عملیات مشترک دوشا دوش هم بر دشمن متجاوز یورش می‌برند. این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین الملی فیلم فجر جایزه ملی سینمای ایران را دریافت کرد.
«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمد هادی کریمی نیز در بخش خارج از مسابقه این جشنواره که از ۲ فروردین تا ۱۰ فروردین ۹۳ برگزار شد، به نمایش درآمد.
همزمان با این جشنواره هفته فیلم ایران در مسقط برگزار شد و فیلم‌های «کیفر»(حسن فتحی) «آقا یوسف»
(علی رفیعی) و «زندگی خصوصی آقا و خانم می‌م»(روح الله حجازی) به نمایش درآمد.
حضور فیلم «ندار‌ها» به کارگردانی «محمدرضا عرب» در دومین دوره جشنواره بین المللی راه ابریشم -
شهر دوبلین – ایرلند جنوبی، این جشنواره از ۲۸ اسفند ۹۲ آغاز به کار نمود و تا ۵ فروردین ۹۳ ادامه داشت.
اکران فیلم‌های «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی «مریم میلانی» در بخش سینمای کودک، فیلم
«خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران در بخش سینمای کمدی و فیلم «خاک و مرجان» به کارگردانی
سید مسعود اطیابی در بخش اصلی دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم لیتوانی(سینمای روز و شب اروپا)، این جشنواره از اول فروردین ۹۳ آغاز به کار نمود و تا ۷ فروردین ۹۳ ادامه داشت.
فیلم «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی مریم میلانی در موزه ملی هنر – آمریکا در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ فروردین ماه ۹۳ به نمایش درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز