خبرگزاری کار ایران

ریس سازمان سینمایی اعلام کرد

آخرین وضعیت سینما کارت، بلیط نیم بها و اکران فیلمها

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۵۶

طرح سینمال کارت به دو شکل صدور کارت با نام برای کارکنان ادارات و اشخاص حقیقی و با قابلیت شارژ شدن و بی‌نام که به صورت کارتهای هدیه اجرا می شود. طرح «سینما و خانواده» در تابستان سال جاری اجرا و و در دو سانس اول سینما‌ها به صورت نیم بهااکران می شود.

رئیس سازمان سینمایی که دقایقی به عنوان مهمان در جلسه شورای صنفی اکران حضور یافته بود از قطعی شدن اجرای طرح «سینما کارت» در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش ایلنا «حجت الله ایوبی» در آغاز با ابراز خشنودی از روند مثبتی که در فروش سالن‌های سینما ایجاد شده گفت: تصمیمات بعدی ما کمک به ادامه این موج مثبت خواهد بود.
رئیس سازمان سینمایی با اعلام قطعی شدن اجرای طرح سینما کارت از جزئیات این طرح پرده برداشت.
بر اساس اعلام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دراین طرح که با مشارکت هیأت‌های عامل بانک هاانجام خواهد گرفت تمامی سینماهای کشور به دستگاه کارتخوان مجهز می‌شوند.
وی اشاره کرد کارتهای سینما به دو صورت با «نام» که برای کارکنان ادارات و اشخاص حقیقی و با قابلیت شارژ شدن ارائه می‌شود و بی‌نام که به صورت کارتهای هدیه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و در نخستین فاز اجرایی این پروژه کارت‌های سینما بین کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهد شد.
بنا به اظهارات رئیس سازمان سینمایی در اجرای این طرح که با مشارکت سازمان سینمایی، بانک‌ها، تهیه کنندگان و سینما داران اجرایی می‌شود، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلفی برای همکاری در اجرای این طرح ابراز تمایل کرده‌اند و پیش بینی می‌شود با استقبال مردم منافعی بسیار مطلوب نصیب سینمای ایران خواهد شد.
«ایوبی» در پایان سخنانش و پیش از ترک جلسه شورای صنفی، ضمن سپاس مجدد از اعضای شورا، حمایت سازمان سینمایی در اجرای طرح «سینما و خانواده» که در تابستان سال جاری و در دو سانس اول سینما‌ها به صورت نیم بها برای خانواده‌ها اجرا می‌شود را اعلام کرد.
، «محمد احسانی» معاون آثار و فعالیت‌های سینمایی در این دیدار ایوبی را همراهی کرد.
در جلسه امروز - دوشنبه یکم اردیبهشت - شورای اکران و نمایش «غلامرضا فرجی»، «مرتضی شایسته» «ابوالحسن داوودی»، «مجید قاری‌زاده»، «محمد رضا فرجی»، «محمد رضا صابری» و «محمد قاصد اشرفی» شرکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز