خبرگزاری کار ایران

با حضور هانیه توسلی؛

کمپین خود مراقبتی در ایوان شمس برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۶۲۰۲۶

سفیران سلامت در پیام مشترکی به مناسبت هفته سلامت با تاکید بر اینکه «خود مراقبتی سرآغاز سلامتی است»، از هموطنان دعوت کردند با حمایت خود از این طرح عظیم ملی قدمی هرچند کوتاه در تامین سلامت خانواده‌های ایرانی بردارند.

کمپین خود مراقبتی با حضور سفیران سلامت به مناسبت هفته سلامت پنج شنبه ۴ اردیبهشت در ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سفیران سلامت در پیام مشترکی به مناسبت هفته سلامت با تاکید بر اینکه «خود مراقبتی سرآغاز سلامتی است»، از تمامی هموطنان عزیز به ویژه ورزشکاران و هنرمندان دعوت کردند با حمایت خود از این طرح عظیم ملی قدمی هرچند کوتاه در تامین سلامت خانواده‌های ایرانی بردارند.

هانیه توسلی، مهدی مهدوی کیا، علی دوستی مهر و سعید مظفری‌زاده در این فراخوان آورده‌اند: خود مراقبتی سرآغاز سلامتی است، با سرلوحه قرار دادن رفتارهای مناسب از جمله ورزش، عدم استعمال دخانیات، تغذیه مناسب، دوری از استرس و نهایتا انجام آزمایشات دوره‌ای می‌توان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های شایع زندگی امروزی پیشگیری کرد. بی‌شک خود مراقبتی، یک مسوولیت اجتماعی فرد در برابر خود و جامعه است.

همچنین در این برنامه ششمین همایش سلامت و زندگی با موضوع چاقی و دستگاه گوارش با موضوعات بیماری‌های گوارشی در چاقی، کبد چرب و درمان‌های آندوسکوپی در چاقی با حضور دکتر محمد جعفر فره وش، دکتر سید محمود اسحاق حسینی و دکتر نادر روشن برگزار می‌شود.

سلسله همایش‌های سلامت و زندگی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران و با همکاری شهرداری تهران در اولین پنجشنبه هر ماه ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام(جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان) برگزار می‌شود.

برگزاری این سلسله همایش‌ها برای عموم آزاد و رایگان است. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۶۲۵۵۶۲۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز