خبرگزاری کار ایران

درخشان مدیردبیرخانه و ارزشیابی جشنواره مقاومت خبر داد:

جشنواره فیلم مقاومت امسال پذیرای مستندهای بلند است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۴۰

پیرو تقاضای تعدادی از فیلمسازان و مستندسازان در خصوص شرکت مستندهای بلند، دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت مستندهای بلند و بالای ۶۰ دقیقه را نیز بپذیرد.

مدیردبیرخانه و ارزشیابی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام کرد: جشنواره مقاومت در این دوره پذیرای مستندهای بلند است.

به گزارش ایلنا؛ ناصر درخشان با اعلام این خبر افزود: پیرو تقاضای تعدادی از فیلمسازان و مستندسازان در خصوص شرکت مستندهای بلند، دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت مستندهای بلند و بالای ۶۰ دقیقه را نیز بپذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: مستندهایی که با موضوعات: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی – اسلامی، نقش جانبازان، آزادگان وخانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور، نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی، پرداختن به شهدای هسته‌ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی، نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم‌سازی جامعه، جایگاه اقتصاد مقاومتی درشکست تحریم‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، نقش وحدت اسلامی در مقابله با اندیشه‌های تکفیری و مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران تولید باشند می‌توانند در این دوره جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی؛ سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود و رویکرد آن سه محور «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» است.

مدیر دبیرخانه و ارزشیابی جشنواره «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیسم بین‌الملل» مهم‌ترین اهداف سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را در دو بخش‌های «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز