خبرگزاری کار ایران

شب گذشته به پخش‌کنندگی نور تابان،

فیلم سینمایی ۵ ستاره رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۲۳

فیلم «پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که به تهیه‌کنندگی امیر سماواتی و پخش‌کنندگی شرکت نور تابان اکران شده است.

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «۵ستاره» به کارگردانی مهشیدافشار‌زاده و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی که پخش آن را نورتابان برعهده دارد؛ شامگاه ۱۶ اردیبشت ماه با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما «آفریقا» برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سمواتی در این مراسم گفت: امید است حاصل این تلاش‌ها که بیشتر نشأت گرفته از دغدغه‌های اجتماعی امروز جامعه‌مان است و البته در بسیاری از سکانس‌ها با درون مایه طنز نیز همراه است، با اقبال مواجه شود.

تهیه کننده «۵ستاره» در ادامه به معرفی دیبا زاهدی از بازیگران اصلی فیلم پرداخت و گفت: این هنرمند جوان با این فیلم درخشید و خود را با بازی درخور به عرصه بازیگری سینمای کشور معرفی کرد.

در این مراسم علاوه مهشید افشارزاده، عبدالرضا تبریزی، امیر سمواتی، علی اکبر قاضی نظام، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، دیبا زاهدی و سایر عومل پشست صحنه فیلم، چهره‌های شناخته شده مطبوعاتی و سینمایی همچون هوشنگ گلمکانی، غلامرضا موسوی، عزت الله رمضانی‌فر، حسین محب اهری، علی مؤذنی، برزو ارجمند، علی صادقی، جلیل فرجاد، هوشنگ قوانلو، مریم کاظمی و… حضور داشتند.

«پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است، این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود و در پی یافتن کار برای تأمین هزینه دانشگاه، ماجراهایی برای او رقم می‌خورد.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری، دیبا زاهدی و… بازیگران اولین اثر بلند سینمایی مهشید افشارزاده هستند.

اکران عمومی فیلم سینمایی «۵ستاره» از امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سینما‌ها آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز