خبرگزاری کار ایران

با تقدیر از سیف‌الله داد، کمال تبریزی و علیرضا داوودنژاد؛

چهارمین جشن فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۹۳

در چهارمین شب فیلمنامه سینمای ایران از سیف‌الله داد، هوشنگ طاهری، احمد بهبهانی، سحرعصر آزاد، محمد گذرآبادی و شاهپور شهبازی تجلیل شد.

جشن چهارمین شب فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران شب گذشته(۱۹ اردیبهشت) در موزه سینما و باغ فردوس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چهارمین شب فیلمنامه سینمای ایران از سیف الله داد، هوشنگ طاهری، احمد بهبهانی تجلیل شد همچنین از سحرعصر آزاد به عنوان بهترین منتقد و نویسنده سینمایی، محمد گذرآبادی به عنوان بهترین مترجم آثار سینمایی و شاهپور شهبازی به عنوان بهترین مولف آثار سینمایی با رویکرد دانش فیلمنامه‌نویسی و حوزه فیلمنامه‌نویسی تجلیل شد. از کمال تبریزی به عنوان بهترین همکار فیلمنامه‌نویس از میان دیگر صنوف سینمایی تجلیل شد و از علیرضا داوودنژاد نیز به عنوان پیشکسوت فیلمنامه‌نویسی در سینمای ایران تجلیل شد.

در بخش اعطای کارت عضویت افتخاری به جمال امید و امید روحانی به عنوان اعضای افتخاری کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران نام برده شد و کارت صنف فیلمنامه‌نویسان به آن‌ها اهدا شد.

در بخش خیر مقدم به یک فیلمنامه‌نویس جوان و فعال از حسین مهکام به عنوان فیلمنامه‌نویس جوان تقدیر شد.

همچنین باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران آغاز به کار کرد.

در این مراسم افرادی همچون محمدمهدی عسگرپور، غلامرضا موسوی، ابوالحسن داوودی، پیمان و مهراب قاسمخانی، خشایار و سیروس الوند، منوچهر محمدی، همایون اسعدیان، فرهاد توحیدی، رضا درمیشیان، علیرضا داوودنژاد، امید روحانی، سیدمحمد بهشتی، علیرضا رضاداد، شادمهر راستین، کامران ملکی، حجت قاسم‌زاده اصل، رضا می‌رکریمی، کمال تبریزی، جابر قاسمعلی، سروش صحت، سیامک اطلسی، مازیار میری، محمدعلی سجادی، خسرو دهقان، ایران درودی، جهانگیر الماسی، عباس بابویهی و جمع زیادی از اهالی سینما و رسانه حضور داشتند.

مراسم چهارمین جشن فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران توسط کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران و با حمایت خانه سینما و بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان کوارتت زهی شهرزاد توسط چهار نفر از فارغ‌التحصیلان هنرستان موسیقی اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز