خبرگزاری کار ایران

در اولین جشن رسانه‌های سینمای مطرح شد:

سینما توسط رسانه‌ها زنده است

کد خبر : ۱۶۸۳۷۸

سینما نسبت به داشته‌هایش بی‌اعتناست سینما ی ایران با گردش مالی کمتر از یک ساختمان چند طبقه در سعادت آباد تهران بیشتر توسط رسانه‌ها زنده است و امیدوارم این سینما قدر رسانه‌ها را بداند.

اولین جشن رسانه‌های سینمایی شب گذشته(۲۶ اردیبهشت) با حضور اهالی سینما و رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ معلم طی سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشن‌هایی کار مثبتی است؛ گفت: امروز ما در سالروز گرامیداشت فردوسی دورهم جمع شده‌ایم هرچند ما در مقابل وی مانند برزگری هستیم که بیل‌مان به هیچ کار نمی‌آید.

وی با تشکر از همه کسانی که در طول این سال‌ها نقد و سینما را زنده نگه داشتند؛ گفت: سینما نسبت به داشته‌هایش بی‌اعتناست سینمای ایران با گردش مالی کمتر از یک ساختمان چند طبقه در سعادت آباد تهران بیشتر توسط رسانه‌ها زنده است و امیدوارم این سینما قدر رسانه‌ها را بداند.

داریوش فرهنگ نیز گفت: ما امروز خوشحالیم که همه از طایفه فردوسی هستیم و باید درود بفرستیم بر ایران و ایرانی زیرا همه ما از طایفه درد و رنج و از‌‌ همان قبیله عشق و شور و شعفی هستیم که فردوسی بود.

ابوالحسن داوودی طی سخنانی گفت: برگزاری چنین جشن‌هایی کار خوبی است اما باید یادی کنم از روزنامه‌نگارهایی که روزنامه‌های آن‌ها به هر دلیلی تعطیل شده است و امروز باید از روزنامه‌نگارهایی که بیکار شده‌اند؛ تجلیل کنیم زیرا بسیاری از مسئولان نگاه تیزبینی به این روزنامه‌ها داشتند.

وی ادامه داد: امیدوارم در همه عرصه‌های اجتماعی مدیریت و سیاست و اقتصاد نگاه نکته بین وجود داشته باشد و به دنبال ذره ذره عیب گرفتن از دیگران نباشیم.

جواد طوسی نیز طی سخنانی با تشکر از برگزارکنندگان جشن گفت: امروز من جایزه خود را از دست مسعود کیمیایی گرفتم فیلمسازی که به پای مردی براصول خود معروف است.

وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری چنین جشن‌هایی سکوی پرتابی باشد برای کسانی که دغدغه سینمای فرهنگی دارند و راهی باشد که تعریف درستی از سینمای ملی ارائه شود.

در مراسم جشن رسانه‌ها که با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف همراه بود افرادی همچون داریوش ارجمند، علی رویین‌تن، طهماسب صلح‌جو، محمدتقی فهیم، هادی مقدم دوست، رسول صدرعاملی، محمدرضا جعفری جلوه، علی معلم، بهروز شعیبی، فریدون جیرانی، جهانگیر کوثری، کامران ملکی، سعید راد، ‌ حمید نعمت اله، ابراهیم حاتمی کیا، مسعود کیمیایی، شهاب حسینی، مازیار میری، حبیب ایل بیگی، همایون اسعدیان، فرشته طائر‌پور، علی علایی و جمع زیادی از اهالی رسانه حضور داشتند.

بعداز پایان برنامه گروه موسیقی به خوانندگی علیرضا قربانی قطعاتی را اجرا کرد. برنامه که کارگردانی آنرا محمد پرویزی برعهده داشت؛ از ساعت ۲۰ شب آغاز و تا ساعت ۲۳:۳۰ به طول انجامید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز