خبرگزاری کار ایران

کامبیز دیرباز:

هرچه تعداد بازیگر‌ها زیاد باشد به نفع سینماست

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۲۰

یک بازیگر هیچ وقت نباید خود را از مردم جدا بداند زیرا بنده معتقدم اگر در بین مردم نباشیم نمی‌دانیم آن‌ها چه می‌خواهند. برای یک بازیگر باید مهم باشد که دغدغه مردم چیست ضمن اینکه درباره ضعف‌های بازیگریمان باید از مردم سوال کنیم.

کامبیر دیرباز درباره فعالیت‌های جدیدش در سینما گفت: به تازگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت یک فیلم سینمایی را گرفته‌ایم و قرار است من تهیه کننده فیلم باشم زیرا می‌خواهم سطح سلیقه‌ام را به مردم ارائه دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ وی با بیان اینکه در سینما همه چیز در اختیار پلان است، افزود: برای من بسیار مهم است که قرار است چه نقشی را ایفا کنم. باید یادآور شوم که در سال‌های اولیه بازیگری‌ام انتخاب شونده بودم اما بعداز فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» انتخاب کننده شدم.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» در ادامه گفت: خوشبختانه در طول این سال‌ها من را برای فیلم‌هایی انتخاب کردند که باعثافتخارم است ضمن اینکه زمانیکه برخی فیلمنامه‌ها را می‌خوانم به نوعی به من می‌گویند تو باید من را انتخاب کنی.

وی با بیان اینکه به کار گروهی اعتقاد دارد؛ گفت: به نظر من اگر فیلمی به خوبی دیده می‌شود دلیلش کار گروهی است و خوسبختانه در طول این سال‌ها من این شانس خوب را داشتم که با گروه‌های خوبی کار کنم.

دیرباز با بیان اینکه به دنبال تجربه کردن در نقش‌های متفاوت است، گفت: هیچ وقت وارد حیطه کارگردانی نمی‌شوم زیرا کارگردانی دنیای متفاوتی است که من تجربه آنرا ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی «بنام پدر» همچنین گفت: هرچه تعداد بازیگر‌ها زیاد باشد به نفع سینماست ضمن اینکه ماندگار شدن در سینما و در نقش‌ها به انتخاب مخاطبان بستگی دارد. همانطور که محمدعلی کشاورز، عزت الله انتظامی و علی نصیریان بیش از ۴۰ سال است که در سینما حضور دارند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چگونه می‌توان با مردم بود؟ گفت: یک بازیگر هیچ وقت نباید خود را از مردم جدا بداند زیرا اگر در بین مردم نباشیم نمی‌دانیم آن‌ها چه می‌خواهند. برای یک بازیگر باید مهم باشد که دغدغه مردم چیست ضمن اینکه درباره ضعف‌های بازیگریمان باید از مردم سوال کنیم.

دیرباز با بیان اینکه شهرت خیلی زود از بین می‌رود؛ گفت: در این وادی مهم این است که موفقیت‌ها را چگونه دنبال کنیم تا بتوانیم این شهرت را همیشه به دنبال داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با ورود سی دی‌های غیرمجاز سینماهای ما دارد خالی می‌شود و این فاجعه است زیرا باعثنابودی سینما می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بین آثار سینمایی‌ام فیلم سینمایی «دوئل» را خیلی دوست دارم زیرا شروع کارم هم با این فیلم بوده است.

بازیگر فیلم «عیار ۱۴» درباره دستمزد بازیگران نیز گفت: در بین بازیگران تعداد معدودی هستند که دستمزد آن‌ها تداوم دارد ضمن اینکه دستمزد ما را نیز مردم انتخاب می‌کنند. این نکته را هم باید در نظر داشت که اگر بازیگری دستمزد خوب می‌گیرد باید آنرا در ماه‌هایی که بیکار است تقسیم کند زیرا ممکن است ۱۰ ماه بیکار باشیم و ۲ ماه کار کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جایزه اعتبار هنری است و من هم مانند همه بازیگران دیگر دوست دارم آن را تجربه کنم. من به نظر منتقدان احترام می‌گذارم ضمن اینکه همه نقد‌ها و گفتگو‌هایم را آرشیو کرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز