خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان نخستین جشنواره پیامبر اعظم(ص) معرفی شدند

کد خبر : ۱۷۱۳۳۲

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری اهل بیت(ع)؛ جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) با حضور چهره هایی همچون علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در خانه هنرمندان برگزار

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری اهل بیت(ع)؛ جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص) با حضور چهره هایی همچون علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در خانه هنرمندان برگزار و برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف بدین شرح معرفی شدند:

*فیلم کوتاه داستانی

ایلنا، به گزارش در این بخش جایزه بزرگ سوم به محمد فراهانی برای فیلم دزدی، جایزه بزرگ دوم شامل به مجتبی حیدری و جبار اجاق لو برای فیلم میهمان و جایزه بزرگ اول به سید محمد رضا خردمندان برای فیلم مسافر اهدا شد.

*بخش دفاع مقدس

در این بخش داوران از ۸ اثر تقدیر کردند. همچنین دو جایزه ویژه هیات داوران به داریوش غضبانی برای فیلم حنانه و سیامک صرافت برای گذرنامه بهشت اهدا شد.

*انیمیشن

در این بخش هیچ اثری از سوی هیأت داوران شایسته دریافت جایزه بزرگ شناخته نشد و در نهایت از سید مصطفی حسینی برای انیمشن و آخرین پیامبر، سپهر محمد لو برای مثل اینکه می خندد، حامد کاتبی کارگردان تولد آفتاب و سعید گائینی کارگردان انیمیشن خورشید حجاز تقدیر شد.

*مستند کوتاه

در بخش مستند کوتاه جایزه سوم نخستین جایزه پیامبر اعظم(ص) بصورت مشترک به جواد تقوی برای مستند کوتاه ˈآب، آش ˈ و محمد محمودی برای فیلم شیخ حسین اهدا شد. همچنین جایزه دوم این بخش نیز به مجید عزیزی برای فیلم مستند کوتاه ˈآشنای دور رسیدˈ و جایزه بزرگ این بخش به فضل الله طاری برای فیلم ˈخدای خانهˈ اهدا شد.

هیأت داوران جایزه ویژه خود در این بخش را به حجت الاسلام عسگر آقایی بازیگر و مبلغ فیلم ˈآخوند چینی دات کامˈ اهدا کرد.

در بخش نقد فیلم های مهم هیأت داوران از پناه برخدا رضایی برای ˈفصل وصلˈ و محمد صادق زمانی برای فیلم ˈدسیسه شیطانی ˈ تقدیر کرد.

*فیلمنامه

در این بخش هیأت داوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه بزرگ ندانست و در نهایت از ۹ اثر تقدیر شد. در بخش کتاب نیز هیأت داوران هیچ اثری را در بخش سیره شایسته دریافت جایزه ندانست و از ۱۴ اثر تقدیر کردند.

*پاسخ گویی به شبهات دینی

در بخش پاسخ به شبهات دینی زینب مهنا از لبنان برای نگارش کتاب ˈ بررسی تاریخی اهانت های تصویری و کاریکاتوری به پیامبر اعظم(ص) ˈ، ایوان ریدلی برای نگارش کتاب حضرت محمد از دید غرب از انگلستان، مهدی عرب برای نگارش کتاب اخلاق، انسانیت و الهیت در زندگی پیامبر، محمدحسن غدیری ابیانیه برای نگارش آیا محمد پیامبر است، علی پاک سرشت برای نگارشˈ اسلام هراسی یک سلاح علیه محمدˈ، چگونگی برخورد و محمد بوکریته برای نگارش پاسخ به شبهات غرب درباره پیامبر از کشور الجزایر تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز