خبرگزاری کار ایران

با حضور بازیگران و عوامل؛

پوستر و آنونس «دربست آزادی» در برج آزادی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۳۵

پوستر و آنونس فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی در آستانه اکران عمومی در برج آزادی با حضور بازیگران و عوامل فیلم رونمایی شد.

روز گذشته(۱۹ خرداد) بازیگران و عوامل فیلم «دربست آزادی» در مقابل برج آزادی تهران از پوستر این فیلم در میان مردم رونمایی کردند. همچنین آنونس فیلم در سالن نمایش برج به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا؛ برج آزادی در فیلم سینمایی «دربست آزادی» نمادی از شهر تهران و پایتخت است. به همین دلیل عوامل فیلم تصمیم گرفتند که پوستر و آنونس را به صورت نمادین در این برج رونمایی کنند.

در این مراسم شهره قمر، حسام شجاعی، ذبیح افشار و رضا ناجی به عنوان بازیگران فیلم و مهرشاد کارخانی کارگردان، رضا سلامی مجری طرح و سرمایه گذار، علی ابراهیمی طراح صحنه، علی صفی خانی دستیار کارگردان و سعید پاکستانی مدیر پخش شرکت ریز موج حضور داشتند.

پوستر این فیلم توسط امین شفیعی طراحی شده و آنونس نیز توسط وی ساخته شده است. «دربست آزادی» به زودی بعد از فیلم «اشباح» در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می شود.

در خلاصه داستان «دربست آزادی» آمده است: دو جوان یک روز تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند…

در این فیلم امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، سروش صحت، لادن پروین، مانی حیدری، کرامت رودساز، ذبیح افشار با حضور شهره قمر و با هنرمندی رضا ناجی به ایفای نقش می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز