خبرگزاری کار ایران

نمایش «انارهای نارس» در مسکو

کد خبر : ۱۷۶۳۶۹

«انارهای نارس» که در بین ١۶ فیلم منتخب بخش رقابتی جشنواره معتبر فیلم مسکو به عنوان تنها نماینده سینمای ایران حضور دارد؛ ٢٣ ژوئن(٢ تیرماه) اکران ویژه برای رسانه‌های خبری و منتقدان خواهد داشت.

مدیران جشنواره فیلم مسکو از مجیدرضا مصطفوی کارگردان، آنا نعمتی بازیگر، محمد اطبایی پخش کننده بین‌الملل و آرش الیاسی مجری طرح فیلم «انارهای نارس» برای حضور در مراسم افتتاحیه و حضور برفرش قرمز جشنواره فیلم مسکو دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا؛ برنامه‌ریزی‌های جشنواره مسکو به گونه‌ای است که فیلمسازان حاضر در بخش رقابتی کمتر در مراسم افتتاحیه شرایط حضور پیدا می‌کنند و بیشتر از چهره‌های مطرح سینمای جهان برای حضور روی فرش قرمز و افتتاحیه جشنواره دعوت می‌شود، اما در این جشنواره از عوامل فیلم «انارهای نارس» نیز برای حضور در افتتاحیه جشنواره که در تاریخ ١٩ ژوئن(٢٩خرداد) در محل " کاخ سینمای روسیه " شهر مسکو برگزار می‌شود؛ دعوت رسمی شده است تا درکنار میهمانان و سینماگران برجسته جهان در این رویداد معتبر سینمایی حضور داشته باشند.

همچنین طبق اعلام رسمی سایت جشنواره فیلم مسکو، «انارهای نارس» که در بین ١۶ فیلم منتخب بخش رقابتی جشنواره معتبر فیلم مسکو به عنوان تنها نماینده سینمای ایران حضور دارد؛ در تاریخ ٢٣ ژوئن(٢ تیرماه) اکران ویژه برای رسانه‌های خبری و منتقدین سینمایی با حضور مجیدرضا مصطفوی(کارگردان) و آنا نعمتی(بازیگر) فیلم خواهد داشت.

نیکیتا میخالکوف فیلمساز برجسته روس و برنده اسکار مدیریت این جشنواره را به عهده دارد و جرج طلایی جایزه اصلی این جشنواره است. اکثر فیلمسازان مطرح سینمای جهان ازجمله فدریکو فلینی و اصغر فرهادی با این جشنواره به سینمای جهان معرفی شدند.

فیلم انارهای نارس اولین ساخته سینمایی مجیدرضا مصطفوی متعلق به سینمای مستقل است که در سکوت خبری ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر در ٢ بخش اصلی رقابتی حضور داشت و کاندید دریافت ٢ سیمرغ بلورین نیز شد. همچنین مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز