خبرگزاری کار ایران

برگزاری دو مسابقه مردمی در نمایشگاه قران توسط «کمیته سینما از دریچه ماوراء»

کد خبر : ۱۸۱۴۴۹

دو مسابقه «نقد» و «عکاسی غیرحرفه ای سبک زندگی قرآنی» توسط کمیته سینما از دریچه ماوراء در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد

دو مسابقه «نقد» و «عکاسی غیرحرفه ای سبک زندگی قرآنی» توسط کمیته سینما از دریچه ماوراء در نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا، انجمن سینمای جوانان ایران به نمایندگی از سازمان سینمایی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم متولی برگزاری «کمیته سینما از دریچه ماوراء» شده است.
همچنین فعالیت ها و وظایف این کمیته به سه بخش تقسیم شده است. الف) بخش مستند سازی، ب) ساخت تیزر نمایشگاه قران، ج) برگزاری جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه. د) برگزاری دو مسابقه مردمی.
طبق این گزارش: بخش مسابقه مردمی شامل دو مسابقه «نقد» و «مسابقه عکاسی غیرحرفه ای سبک زندگی قرآنی» است که توسط کمیته سینما از دریچه ماوراء در نمایشگاه قران برگزار خواهد شد، به همین منظور مسابقه عکاسی از روز ۴ تیرماه آغاز شده و همه اقشار جامعه به غیر از عکاسان حرفه ای می توانند در این مسابقه با هر وسیله ای که امکان عکاسی را برای آن‌ها فراهم می کند مانند موبایل و دوربین های خانگی، تبلت و… شرکت کنند.
این گزارش می‌افزاید: برای مسابقه عکس پنج عنوان موضوع شامل(سفره های قرانی، قران و سفر، قرآن در منازل، حجاب قرآنی و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم از نگاه بازید کنندگان) مشخص شده که هر نفر می تواند با در نظر گرفتن این موضوعات حداکثر تعداد ۱۰ قطعه عکس را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.
علاقه مندان و شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را به دبیرخانه بخش «مسابقه عکاسی غیرحرفه ای سبک زندگی قرآنی» بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم واقع در باغ موزه دفاع مقدس، جنب روابط عمومی نمایشگاه، گالری کارون ارائه دهند. مسابقه بخش «عکاسی غیرحرفه ای سبک زندگی قرآنی» در هر موضوع سه جایزه به شرح زیر اهدا می‌کنند؛
نفر اول: ۳ میلیون تومان
نفر دوم: ۲میلیون تومان
نفر سوم: ۱ میلیون تومان
۱۸ تیرماه داوری آثار انجام خواهد شد و ۱۹ تیرماه مصادف با اختتامیه جشنواره برترین‌های این بخش نیز معرفی خواهند شد.
و اما بخش مسابقه مردمی نقد همزمان با جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه آغاز می‌شود. علاقه مندان می‌توانند پس از تماشای فیلم های کوتاه بخش مسابقه جشنواره، نقدهایشان را ارائه می دهند.
بنابراین گزارش از میان نقدهای رسیده ۵ شرکت کننده در این بخش می‌توانند در مدت زمان ۲ دقیقه نقد خود را در مقابل داوران(که از سینماگران و منتقدان نام آشنا خواهند بود) شرح دهند.
بخش نقد نیز طی ۵ روز همزمان با جشنواره فیلم و عکس و فیلمنامه برگزار خواهد شد که در هر روز به دو نقد برتر ۰۰۰/۰۰۰ / ۲ و ۰۰۰/۰۰۰ / ۱ جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود اطلاعات الف) بخش مستند سازی، ب) ساخت تیزر نمایشگاه قران، ج) برگزاری جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه. د) برگزاری دو مسابقه مردمی، در خبرهای پیشین ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز