خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا اکبری:

جشنواره فیلم مقاومت باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۵۷

باید توجه داشت تا جشنواره فیلم مقاومت پر از آثار فاخر و برگزیده باشد تا بدین صورت بتواند نظر همگان مخصوصا میهمانان بین المللی را جلب کند.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون درباره جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جشنوارههای کشورمان محسوب می‌شود بنابراین باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه افزود: باید توجه داشت تا جشنواره فیلم مقاومت پر از آثار فاخر و برگزیده باشد تا بدین صورت بتواند نظر همگان مخصوصا میهمانان بین المللی را جلب کند.

بازیگر «فرزند صبح» خاطرنشان کرد: گاهی در این جشنواره شاهد حضور فیلم‌هایی بودیم که به جنگ مربوط می‌شد اما به موضوع مقاومت و دفاع مقدس پرداخته نشده بود. داوران این جشنواره باید در انتخاب آثار برای حضور در جشنواره مقاومت دقت داشته باشند زیرا موضوع اصلی و ارزشمند این جشنوارهمقاومت و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: این جشنواره با توجه به موضوع مهمی که دارد همواره در طول سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف مخصوصا بخش بین الملل واکنش‌هایی را از سمت کشورهایی که نسبت به ما موضعگیری دارند، داشته است بنابراین با توجه به این واکنش‌ها باید بدانیم که جشنواره مقاومت تا چه اندازه برای ما مهم و تاثیر گذار است.

اکبری خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر بین المللی است و شاید در سطح جهان بیشتر شناخته شده باشد اما باید توجه داشت که جشنواره فیلم مقاومت هم بین المللی است اما با توجه به موضوعی که دارد و مختص به کشور ما است می‌توانیم مانور بیشتری روی آن دهیم.

وی با بیان اینکه باید برنامهریزی دقیقی برای اینجشنوارهداشته باشیم، گفت: باید در کمیسیون فرهنگی مجلس بودجه‌ای را برای ساخت فیلم‌های فاخر و درخور توجهی برای حضور در این جشنوارهدرنظر گرفته شود زیرا با استفاده از همین جشنواره است که می‌توانیم مقاومت و رشادت‌های رزمندگانمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

بازیگر «آخرین پرواز» در ادامه گفت: با توجه به بین المللی بودن جشنواره فیلم مقاومت باید تلاش کنیم تا فیلمسازان مرتبط با این موضوع را از کشورهای اروپایی و آمریکایی دعوت کنیم تا با دیدن فیلم‌های ما با این موضوعات خاص کشورمان و مقاومتمان را به آن‌ها معرفی کنیم.

وی درباره عملکرد مدیران جشنواره در سالهای گذشته نیز گفت: در طول این سال‌ها مدیران برای این جشنوارهزحمات زیادی کشیده‌اند اما با این وجود جشنواره فیلم مقاومت هنوز کاستی‌هایی دارد که باید با برنامه ریزی و هم اندیشی برطرف شود.

اکبری ادامه داد: این جشنواره برای ما اهمیت زیادی دارد بنابراین در زمان برگزاری آن باید از هنرمندان برجسته و تاثیرگذار کشورمان دعوت کنیم تا در آن حضور داشته باشند زیرا حضور آن‌ها باعثترغیب جمع کثیری در این جشنواره می‌شود.

وی همچنین گفت: مدیران و مسئولان جشنواره فیلم مقاومت باید راهکارهای مقابله با ریاکاری، فرصت طلبی و منفعت طلبی در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را بدانند و در صدد مبارزه با آن برخیزند.

بازیگر «مزد ترس» خاطرنشان کرد: جشنواره‌های زیادی در کشور ما در طول سال برگزار می‌شود اما جشنواره فیلم مقاومت با توجه به اهداف و موضوعی که دارد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بنابراین باید به بهترین شکل ممکن آنرا برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: در خبر‌ها شنیدم که این جشنواره قرار است هر سال برگزار شود. این اقدام بسیار مهم و خوبی بود که درباره این جشنواره شد زیرا این جشنواره اهدافی دارد که هیچ‌گاه نباید از ذهن‌ها خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز