خبرگزاری کار ایران

پدرام بهرامی‌فر؛ «شکار قهرمان» را در ترکیه می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۱۴

پدرام بهرامی‌فر در تدارک ساخت فیلم سینمایی «شکار قهرمان» برای حضور در جشنواره فیلم فجر است.

فیلم سینمایی و اکشن «شکار قهرمان» به کارگردانی پدرام بهرامی فر ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، پدرام بهرامی‌فر در تدارک ساخت فیلم سینمایی «شکار قهرمان» برای حضور در جشنواره فیلم فجر است.

بهرامی‌فر در این باره گفت: فیلم سینمایی «شکار قهرمان» درباره ۲ کودک قهرمان جهان است که توسط گروهی تروریست ربوده می‌شوند. این فیلم از صحنه‌های اکشنی برخوردار است و قصد داریم در آن از تمتم ورزشکاران به نام کشورمان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرحل پیش تولید و بستن قرارداد با بازیگران را سپری می‌کنیم و فیلم بعد از ماه رمضان در کشور ترکیه کلید می‌خورد.

بهرامی‌فر درباره ساخت فیلم اکشن و سختی‌های آن نیز توضیح داد: متاسفانه در ایران به دلیل کمبود امکانات فیلم‌های اکشن بسیار کم ساخته می‌شوند و یا اگر ساخته می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. امیدوارم «شکار قهرمان» ورود تازه و جدیدی در حوزه ساخت فیلم‌های اکشن در ایران باشد.

پدرامی بهرامی‌فر در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌هایی نظیر انتقام مافیایی، تسلیم سرنوشت ۱، تسلیم سرنوشت ۲ و بی‌نشون را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز