خبرگزاری کار ایران

دومین دوره بلندمدت کارگاه سینمایی در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۶۷

دومین دوره بلند مدت کارگاه تولید و آموزش جامع سینمایی با حضور فیلمسازان و اساتید برجسته کشور در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

رییس تالار هنر اصفهان گفت: این مرکز به عنوان تخصصی‌ترین مرکز هنرهای نمایشی و سینمایی شهرداری اصفهان برای دومین سال پیاپی در نیم سال اول اقدام به برگزاری دوره‌های جامع سینمایی تحت عنوان «فیلمسازی در مسیر» داشته است که در آن بزرگانی چون کامبوزیا پرتوی، فرزاد موتمن، پیروز کلانتری، مهرداد اسکویی و… در دوره‌های مختلف حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، میثم بکتاشیان افزود: این دوره که با هدف ارتقاء سطح دانش سینمایی فیلمسازان و علاقه‌مندان این عرصه و همچنین حمایت از تولید آثار کوتاه داستانی و مستند شکل گرفته است در سال گذشته نیز با حضور بزرگانی چون ناصر تقوایی، رخشان بنی اعتماد، خسرو سینایی، کامران شیردل، پیروز کلانتری، مهرداد اسکویی و… در عرصه آموزش و تولید سینمای مستند توانست شاهد رقم خوردن اتفاق مهم و ارزشمندی در این عرصه باشد که به پشتوانه آن شاهد برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان نیز بودیم.

وی ادامه داد: عناوین آموزشی این دوره شامل: فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی کلاسیک، کارگردانی مستند، از فیلم‌ها بیاموزیم، فیلمسازی تک نفره، کارگردانی انیمیشن و عرضه و پخش جهانی فیلم خواهد بود که تمامی این رشته‌ها در سطوح مختلف به صورت تخصصی و پیوسته آموزش داده خواهد شد.

وی بیان داشت: مهلت ثبت نام برای هرکدام از دوره‌های آموزشی تا ۳۰ تیرماه ۹۳ خواهد بود و زمان شروع کارگاه‌ها نیز از ۱۰ مرداد ماه خواهد بود. ظرفیت کارگاه‌ها محدود است و کارگاه‌ها به صورت هر هفته یک روز(تمام روز) در روزهای مختلف هفته طی ساعت آموزشی متفاوت برگزار خواهد شد.

متقاضیان جهت ثبت نام باید به تالار هنر واقع در میدان لاله جنب فروشگاه رفاه مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تماس ۲-۳۵۶۶۰۸۸۱تماس حاصل نموده و یا به سایت اینترنتی www. ‎arthall. ‎ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز