خبرگزاری کار ایران

امیر سیدزاده در گفت و گو با ایلنا:

شکایت ما از منوچهر هادی به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۱۴

سیدامیر سیدزاده به رغم شایعاتی مبنی بر انصرافش درباره شکایت از هادی می گوید: شکایت ما به قوت خود باقی است و او باید پاسخ گو باشد.

چندی پیش منوچهر هادی در یک برنامه‌ی تلویزیونی؛ اتهاماتی را به سید امیر سیدزاده درباره ساخت فیلم " زندگی جای دیگری است " وارد کرد که سیدزاده به خاطر آن از او به دادگاه شکایت کرد.

سیدزاده در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: چندی است خبرهایی مبنی بر اینکه ما از شکایتمان صرفه نظر کردیم به گوش می‌رسد که باید بگویم کاملا بی‌اساس است و ما هنوز هم بر سر مواضع خود هستیم و امکان ندارد برای لحظه‌ای کوتاه بیائیم.

تهیه کننده " خانوم " ادامه داد: متاسفانه سخنان آقای هادی بی‌اساس بود و بازیگران فیلم سینمایی " زندگی جای دیگری است " به طور جداگانه جواب او را دادند اما باید بگویم که به نظر من کافی نیست و باید درسی شود برای ایشان که دیگر حرف‌های بی‌اساس نزنند.

او گفت: قرار بود که ایشان را به دادگاه بخوانند که گویا احضاریه از دفتر آقای نوروزبیگی به دست ایشان نرسیده است و با پیگیری‌های ما معلوم خواهد شد که تاریخ دقیق رفتن ایشان به دادگاه کی خواهد بود.

سیدزاده گفت: من به دلیل ماه رمضان در مشهد هستم و بعد از اتمام این ماه قطعا به تهران بازمی‌گردم و به محض بازگشتم پرونده آقای هادی را پیگیری خواهم کرد.

این تهیه‌کننده در پایان درباره اکران ساخته تینا پاکروان با نام " خانوم " گفت: این فیلم توسط حوزه قرار است که پخش شود و آخرین تایمی که به ما اعلام شده؛ اکران نیمه دوم عید فطر است که امیدواریم بدقولی صورت نگیرد و این فیلم به موقع اکران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز