خبرگزاری کار ایران

کشمکش‌ها بر سر موزه‌ی انتظامی ادامه دارد؛

غریب‌پور: تمام ادعاهای انتظامی کذب است / انتظامی: کسی برای افتتاح موزه دعوتم نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۶۷

چند وقتی است بحثبر سر موزه انتظامی نقل محافل هنری است، این موزه بدون اینکه افتتاح شود به بهره برداری رسیده است.

چندی پیش عزت‌الله انتظامی در مصاحبه‌ای اعلام کرد؛ از کار بهروز غریب‌پور برای طراحی خانه‌اش به منظور ساخت موزه‌ی دیجیتالی رضایت ندارد. این مسئله به همین جا ختم نشد. بهروز غریب‌پور هم در جوابیه‌ای اعلام کرد: تک تک اتفاقاتی که روی خانه آقای بازیگر افتاده است با نظر ایشان بوده و به وسیله‌ی دوربین تمام لحظات آن ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرار بود خانه آقای بازیگر که حالا به موزه تبدیل شده با حضور او افتتاح شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. عزت‌الله انتظامی و بهروز غریب‌پور هریک روایتی مختلف از عدم راه‌اندازی این موزه دارند.

انتظامی: کسی مرا برای افتتاح موزه‌ام دعوت نکرد

عزت‌الله انتظامی درباره‌ی عدم حضورش در افتتاحیه‌ی موزه‌ی انتظامی به‌رغم دعوت شهرداری گفت: هرگز کسی مرا برای مراسم افتتاحیه دعوت نکرد وگرنه حتما با کمال میل می‌رفتم.

او ادامه داد: نه تنها از طرف شهرداری که ازسوی هیچکسی پیامی مبنی بر دعوتم به افتتاح موزه‌ام دریافت نکرده‌ام.

آقای بازیگر ضمن ابراز ناراحتی از اینکه هم‌اکنون در موزه‌اش بسته است، گفت: این موزه درست شد که مردم از آن دیدن کنند اما متاسفانه حالا درش بسته است، می‌توانید بروید و ببینید با اینکه آقایان می‌گویند به بهره‌برداری رسیده است؛ این بهره‌برداری یعنی چه و چگونه معنا می‌یابد!

غریب‌پور: تمام ادعاهای آقای انتظامی کذب است

بهروز غریب‌پور درباره سخنان عزت‌الله انتظامی به ایلنا گفت: ایشان بارها مطرح کردند که من از ساخت این موزه راضی نیستم درحالیکه به همان تعداد هم حرفشان را پس گرفتند. تک تک تغییراتی که منزل ایشان به منظور ساخت موزه‌ی دیجیتالی کرده است با نظر مستقیم ایشان بوده و مستنداتش موجود است، بنابراین چیزی نیست که آقای انتظامی زیر آن بزند.

او ادامه داد: ما قرار بود با حضور آقای انتظامی؛ موزه‌ی ایشان را افتتاح کنیم اما متاسفانه ایشان گفتند به دلیل بیماری نمی‌توانند در مراسم حضور پیدا کنند به همین خاطر مراسم افتتاحیه متوقف شد و موزه به بهره‌برداری رسید و آقای جوزانی به عنوان رئیس منصوب شدند.

غریب‌پور گفت: آقای انتظامی گذشته‌ی معتبری دارند ولی امروز دارند روی خودشان معامله می‌کنند. متاسفانه ایشان هر وقت انتظار مالی دارند؛ این اعتراضات را شروع می‌کنند. من نه مشایی هستم نه احمدی‌نِِژاد. اگر قرار باشد با مدرک افشاگری کنم اتفاقات خوبی درباره‌ی مبالغی که به ایشان پرداخت شده؛ نخواهد افتاد.

او ادامه داد: مبلغ ۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان بابت خرید خانه جدید، ۱ میلیارد و هشتصد میلیون تومان بابت خرید آپارتمان و ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه‌ی ساخت موزه شده است. حالا از کادوهایی که به عناوین مختلف ایشان دریافت کرده‌اند؛ بگذریم.

غریب‌پور در پایان گفت: از زمانی که کافی شاپ موزه به اجاره‌ی نوه آقای انتظامی درآمده؛ ایشان روزی سه ساعت در موزه حاضر هستند تا کماکان این سئوال باقی بماند که ایشان اگر به لحاظ جسمی نمی‌توانستند در افتتاحیه‌ی موزه شرکت کنند چگونه این همه ساعت را در کافه موزه می‌گذرانند؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز