خبرگزاری کار ایران

مستند «آرامستان» آماده نمایش عمومی شد

کد خبر : ۱۸۸۱۲۳

فیلم مستند «آرامستان» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی شهرام میراب‏اقدم آماده نمایش عمومی شد.

شهرام میراب‏اقدم ضمن اعلام خبر فوق درباره روند تولید این مستند ۵۲ دقیقه‌ای گفت: بعد از اتمام مراحل تحقیق و پژوهش که زمان زیادی صرف جمع آوری و پالایش اطلاعات شد، تصویربرداری در روز نخست فروردین آغاز و در ‌‌نهایت بعد از ۱۵ جلسه تصویربرداری، مراحل فنی این مستند به پایان رسید و پس از بازبینی نهایی فرهاد ورهرام(یکی از اعضای شورای تولید مرکز) آماده نمایش عمومی شده است.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: مستند «آرامستان» درباره تاریخچه گورستان ابن‌بابویه، شخصیت‌های تاثیرگذار مدفون در این محل از جمله جهان پهلوان تختی و میرزاده عشقی و تحولاتی که از آغاز تاکنون در این مکان صورت گرفته، می‌باشد. ابن‌بابویه دومین قبرستان عمومی تهران از زمان قاجار تا امروز بوده است.

عوامل تولید مستند «آرامستان» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: شهرام میراب‏اقدم / تصویربرداران: فرداد فرپاک، سالار آذریان / صدابردار: عماد غفوری / تحقیق و پژوهش: بهارک جنت‏مکان / مدیرتولید: محمد عبدی‏زاده / عکاس: شاهین عبدی‏زاده / حمل و نقل: حسن دولتی، مرتضی محمدخانی / تهیه‌کننده: شهرام میراب‏اقدم / تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز