خبرگزاری کار ایران

«صفر» مقابل دوربین می‌رود

کد خبر : ۱۸۸۷۲۸

فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی فرمقابل دوربین می‌رود.

مسعود یزدانی فر که ساخت۱۴ فیلم کوتاه و چند فیلم مستند را در کارنامه هنری خود دارد، قصد دارد نخستین فیلم بلند سینمایی خود به نام «صفر» را مقابل دوربین ببرد.

به گزارش ایلنا، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که به قلم مسعود یزدانی فر نوشته شده است، آمده: سه دوست و هم محله‌ای قدیمی بعد از سال‌ها در یک گروه خلاف کار قرار می‌گیرند ودرپی یک معامله بزرگ هستند که فتنه‌های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعثمی‌شود که تصمیم به نابودی یکدیگر می‌گیرند.

پولاد کیمیایی، میلاد کی مرام، هدی زین العابدین، مهدی سلوکی، می‌رطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، ارسلان قاسمی، الهام ارکیا وبا معرفی شهروز فرهادیه وعاطفه بختیاری، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عواملی که حضورشان در این پروژه قطعی شده است عبارتند از: مدیر فیلم برداری: سینا کرمانی‌زاده، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، مدیر برنامه ریزی و دستیاراول کارگردان: شاهین غلامرضایی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: سینا نور محمدی، روابط عمومی: بهناز شیربانی، مدیر تدارکات: مرتضی خسروی، مدیرتولید: مهدی چراغی.

علیرضا اشکبوس تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز