خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

رئیس سازمان سینمایی از حضور سینماگران در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد

کد خبر : ۱۸۹۷۲۳

معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در پیامی به اهالی سینما، از حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی) از حضور سینماگران در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
" اهالی شریف و پرافتخار سینمای ایران؛ در آستانه عیدسعید فطر؛ عید بزرگ عبادت و بندگی، ضمن تبریک این بزرگترین عید جهان اسلامی، وظیفه خود می‌دانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ و پرافتخار سینمای ایران از حضور پرشکوهتان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کنم؛ همایش بی‌ریا و حضور پرشمارتان درکنار مردم و در حمایت از مردم ستم‌دیده غزه و فلسطین مجروح، مایه فخر و مباهات همه دوستداران و دلدادگان هنر ایرانی اسلامی است؛ شما آمدید و به نمایش گذاشتید آنچه را که هستید؛ و بازهم نشان دادید که باورمندی به اصالت و ارزش‌های انسانی و اسلامی و میهنی از سینمای ایران جدایی ناپذیر است؛ یقین دارم سینمای ایران که همواره زبان گویای مردمان ستم‌کشیده جهان بوده، هنرمندانه گوشه‌هایی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت زنان و کودکان و مردمان غزه و فلسطین را روایت خواهد کرد. همچنین مراتب سپاس خود را از هیات مدیره محترم خانه سینما به خاطر حضور فعالانه در برنامه‌های مختلف حمایت از مظلومان غزه و مدیریت تحسین برانگیز همایش روز جهانی قدس اعلام می‌دارم و بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز