خبرگزاری کار ایران

ساخت ۱۰ فیلم موبایلی توسط هنرمندان در جشنواره همراه تهران آغاز شد

کد خبر : ۱۸۹۸۸۷

مراسم آغاز به کار بخش نگاه هنرمند دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، روز پنج شنبه دوم مردادماه با حضور هنرمندان این بخش، مدیران و برگزارکنندگان جشنواره و سونی موبایل حامی اصلی جشنواره برگزارشد.

بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با حضور هنرمندان این بخش به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم آغاز به کار بخش نگاه هنرمند دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، روز پنج شنبه دوم مردادماه با حضور هنرمندان این بخش، مدیران و برگزارکنندگان جشنواره و سونی موبایل حامی اصلی جشنواره برگزارشد.

در این مراسم بهروز غریب‌پور، گیزلا وارگا سینایی، قباد شیوا، فرهاد آییش، آتیلا پسیانی، فاطمه معتمد آریا، نیکی کریمی، رضا یزدانی وبابک حمیدیان حضور داشتند. لیلی رشیدی دیگر هنرمند فیلم ساز این بخش به دلیل سفر خارج از کشور نتوانست در این مراسم شرکت کند.

سیدفربد ناصرآبادی، رییس شورای سیاست گزاری جشنواره، دکتر فرزاد رضاجویی، عضو شورای سیاست گزاری، حمید خانی، دبیر جشنواره، مهدی آشنا، دبیر بخش نگاه هنرمند، ساناز کوشا، مدیر مارکتینگ سونی موبایل، مهندس سعید رحمانی، مدیرعامل شرکت سرآوا، مهندس سعید محمدی و مهندس حمید محمدی، موسسان سایت دیجی کالا نیز در این مراسم حضورداشتند.

حمیدخانی دبیر جشنواره ضمن خوشآمدگویی به هنرمندان و مهمانان، حضور سونی موبایل به عنوان یکی از برندهای فعال در حوزه تصویر را به عنوان حامی جشنواره اعلام کرد و گفت: حضور حامیان خصوصی موجب رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌شود.

وی با اشاره به برگزارکنندگان جشنواره ادامه داد: این جشنواره توسط بخش خصوصی و با اهداف فرهنگی برگزار می‌شود و امیدواریم با مشارکت هنرمندان بتوانیم به این اهداف نزدیک شویم.

سیدفربد ناصرآبادی، رییس شورای سیاست گزاری جشنواره نیز هدف برگزارکنندگان از این جشنواره را فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تلفن همراه اعلام کرد و گفت: از برگزاری این جشنواره به دنبال اهداف انتفاعی نیستیم و به عنوان یک شرکت فعال در عرصه تبلیغات اعتقاد داریم که به قاب تصویر کشیدن ایده‌ها، قدرت خلاقیت ما ایرانی هاست.

ناصرآبادی با اشاره به حضور هنرمندان در جشنواره گفت: همه ما عادت کردیم از کودکی کار هنرمندان را ببینیم، امروز از هنرمندان می‌خواهیم که آن‌ها بشنوند و ببینند مردم چه آثاری خلق می‌کنند.

در ادامه مراسم آخرین محصول موبایل سونی با هدف ارائه بهترین امکانات ساخت فیلم به هنرمندان اهداشد. این محصول که از جدید‌ترین فناوری‌های تصویربرداری بهره برده، مزین به نام هریک از هنرمندان بخش نگاه هنرمند در پشت قاب گوشی بود.
فیلم‌های ساخته شده توسط این ۱۰ هنرمند از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه همزمان با برگزاری جشنواره به نمایش درخواهدآمد.

خسرو سینایی فیلمساز و همسر گیزلا سینایی، سولماز فاتحی مدیر روابط بین المللیگروه تئا‌تر عروسکی آران و همسر بهروز غریب‌پور، علی اوجی مدیر برنامه رضا یزدانی و سایر مدیران جشنواره همراه تهران مراسم را همراهی کردند.

مراسم آغاز به کار بخش نگاه هنرمند دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با امضای پوس‌تر این بخش توسط هنرمندان پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز