خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه سینما به مناسب روز خبرنگار بیان کرد:

نقش اهالی رسانه در معرفی سینمای ایران قابل ستایش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۶۱

باید امیدوار بود خبرنگاران هر چه زود‌تر به خواسته‌ها و مطالبات صنفی خود دست یابند و در سایة امنیت شغلی، تأمین اجتماعی و رفع نیازهای حرفه‌ای خود با سلامت و آرامش، دغدغه‌ای به جز نگارش و انعکاس اخبار موفقیت‌های فرهنگی و هنری کشور عزیزمان نداشته باشند.

مدیرعامل خانه سینما با انتشار متنی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام محمد مهدی عسگر پور بدین شرح است:

سینمای شریف کشورمان امروز پرچمدار فرهنگ جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی است. دستیابی به چنین جایگاهی یقیناً مرهون همت سینماگران پرتلاش این دیار و پشتیبانی مردم هنر‌شناس و فرهنگ پروری است که به درستی این سینما را درک و حمایت می‌کنند.

بدون تردید نقش بی‌بدیل، مؤثر و غیر قابل انکار خبرنگاران و گزارشگران سرزمینمان در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای هنر – صنعتی که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش جان می‌گیرد و به حیات خود ادامه می‌دهد، تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

خانه سینما به نمایندگی از اعضای جامعه بزرگ اصناف سینمای ایران وظیفة خود می‌داند در آستانه فرا رسیدن «روز خبرنگار» ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، مراتب سپاس و قدر‌شناسی خود را از تلاش‌های صادقانه، بی‌تکلف، بی‌توقع و ارزشمند یاران رسانه‌ای ابراز نماید. در این روز گرامی آرزو می‌کنیم که خبرنگاران ارجمندِ حماسه‌های فرهنگی و هنری ایران اسلامی، هر چه زود‌تر به خواسته‌ها و مطالبات صنفی خود دست یابند و در سایة امنیت شغلی، تأمین اجتماعی و رفع نیازهای حرفه‌ای خود با سلامت و آرامش، دغدغه‌ای به جز نگارش و انعکاس اخبار موفقیت‌های فرهنگی و هنری کشور عزیزمان نداشته باشند.

امیدواریم در موقعیتی مناسب بتوانیم آئین پاسداشت این روز ویژه را آنگونه که شایسته است بر پا نمائیم و با ادای دین خود و تکریم تلاشگران این عرصه، از همراهان رسانه‌ای سینمای ایران قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز