خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

آشغال‌های دوست داشتنی مجوز نمی‌گیرد / تصمیمی برای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گرفته نشده

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۱۲

قرار نیست دفتر هیچکدام از شبکه‌های بی بی فارسی و بی بی سی انگلیسی و عربی در تهران بازگشایی شود / آشغال‌های دوست داشتنی مجوز نگرفته و نمی‌گیرد / برای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اتفاق خاصی نیفتاده و وضعیت مانند سابق است.

علی جنتی؛ صبح امروز(۱۹ مرداد) در جمع خبرنگاران اعلام کرد: فیلم سینمایی آشغال‌های دوست داشتنی به کارگردانی امیرحسین یوسفی مجوز نمایش نمی‌گیرد و تصمیم جدید و درستی نیز درباره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از جلسه با مدیران خود؛ در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی پیرامون حمایت از فیلمسازان گفت: ما از هنرمندان انقلاب حمایت می‌کنیم اما اینکه گفته می‌شود ما از هنرمندانی که با منافع انقلاب منافات دارند نیز حمایت می‌کنیم؛ درست نیست.

وی ادامه داد: گاهی هنرمندی یا فیلمسازی که رابطه نزدیکی با انقلاب ندارد؛ فیلمی می‌سازد که خارج از چارچوب قوانین کشور، منافع ملی و نظام و انقلاب نیست و منافاتی با ارزش‌های کشور ندارد و معیارهای کلی را رعایت کرده است؛ قطعا این فیلم می‌تواند نمایش داده شود اما وقتی فیلمی در راستای نظام و انقلاب است ما از آن حمایت و به آن کمک می‌کنیم.

جنتی درباره نظارت بر تئاترها گفت: بعضی اوقات در اجرای بعضی نمایش‌ها مطالبی دیده می‌شود یا دیالوگ‌هایی گفته می‌شود که در متن اصلی نبوده یا در بازبینی نبوده است؛ این موارد با بررسی قابل اصلاح است و اگر تخلفی صورت گرفته باشد قطعا با آن برخورد می‌شود.

وزیر ارشاد درخصوص بازگشایی دفتر بی بی سی در تهران هم گفت: اصلا قرار نیست دفتر هیچکدام از شبکه‌های بی بی فارسی و بی بی سی انگلیسی و عربی در تهران بازگشایی شود و هیچ مجوزی برای شبکه بی بی سی صادر نشده است.

وی در پاسخ به سوال ایلنا پیرامون آخرین وضعیت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گفت: اتفاق خاصی در این بخش نیفتاده است و وضعیت مانند سابق است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون فیلم آشغال‌های دوست داشتنی گفت: فعلا این فیلم مجوز نگرفته است و مجوز نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز