خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره خانه سینما:

استیضاح وزیر علوم جنبه سیاسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۵۱

موضوعاتی چون بورسیه‌های غیرقانونی و ورود اساتید نورچشمی و سفارش شده در چند سال اخیر، به کیفیت آموزش عالی ضربه‌های فراوانی زده و به نظرم در آینده فاجعه‌ای بزرگتر در راه خواهد بود.

فرهاد توحیدی(فیلمنامه‌نویس و مدرس دانشکده سینما تاتر) گفت: آقای فرجی‌دانا در طول مدتی که وزیر علوم بوده، عملکرد مثبتی داشته است.

رییس هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ گفت: به عنوان یک شاهد عینی و به عنوان کسی که با فضای دانشگاه به خوبی آشناست؛ در یک سال اخیر شاهد بوده‌ام که وضعیت دانشگاه حقیقتا بهتر و مثبت‌تر شده و فضای دانشگاه آرام‌تر از گذشته است و دیگر ما تنش‌هایی را که در پنج، شش سال پیش شاهد بودیم دیگر شاهد نیستیم و در دانشگاه جو آرام و خوبی به وجود آمده است.

او ادامه داد: این نکته نیز باید عنوان کرد که نظام آموزش عالی از حضور برخی استادان بی‌کیفیت رنج می‌برد و آموزش عالی از کیفیت لازم در بسیاری از رشته‌ها برخوردار نیست. بسیاری از استادان و نخبگان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ما، یا از دانشگاه کنار گذاشته شده‌اند یا تمایلی به همکاری با دانشگاه ندارند یا دچار بازنشستگی اجباری شده‌اند.

به گفته فرهاد توحیدی، موضوعاتی چون بورسیه‌های غیرقانونی و ورود اساتید نورچشمی و سفارش شده در چند سال اخیر، به کیفیت آموزش عالی ضربه‌های فراوانی زده و به نظرم در آینده فاجعه‌ای بزرگتر در راه خواهد بود.

او ادامه داد: من از نزدیک آقای فرجی دانا را نمی‌شناسم ولی به نظرم در طول کمتر از یکسالی که از مدیریت ایشان بر وزارت علوم می‌گذرد ما شاهد عملکرد مثبتی از ایشان بودیم.

توحیدی تاکید کرد: به نظرم استیضاح جنبه سیاسی دارد و امیدوارم که ایشان دوباره بتواند رای اعتماد را از مجلس کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز