خبرگزاری کار ایران

هانیه توسلی جایگزین باران کوثری در «اَبله» شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۷۰

«اَبله» به کار گردانی کمال تبریزی موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده ایی بنام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد.

هانیه توسلی به «اَبله» پیوست و ایفاگر نقش پریسا در این مجموعه شد.

به گزارش ایلنا؛ این بازیگر در دومین همکاری‌اش با کمال تبریزی پس از فیلم «گاهی به آسمان نکاه کن» قرار است یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند.

توسلی جایگزین باران کوثری در «اَبله» شد که به دلیل سفری پیش بینی نشده نتوانست در این مجموعه حضور پیدا کند.

فاطمه معتمدآریا، مهران احمدی، سیامک انصاری، احمد مهرانفر، حمیدرضا آذرنگ، بهادر مالکی، عیسی یوسفی‌پور و شبنم مقدمی دیگر بازیگران این مجموعه ۲۶ قسمتی هستند.

انتخاب بازیگران «اَبله» ادامه دارد و قرار است طی مراسمی که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود رسما معرفی شوند.
این روز‌ها مجید لیلاجی طراح صحنه ولباس مشغول آماده کردن لوکیشن اصلی در دروس است و مجید اسکندری نیز چهره‌پردازی بازیگران را نهایی می‌کند.

بنابر برنامه ریزی علی جودی قرار است «اَبله» ۸ شهریورماه کلید بخورد.

«اَبله» به تهیه کنندگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود با فیلمنامه ایی از علیرضا طالب‌زاده، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده ایی بنام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش بنام پریسا می‌شود.

پخش این مجموعه بعد از «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز