خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور میرباقری و تبریزی؛

با شاهگوش خداحافظی و به ابله سلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۶۸

عوامل سریال «شاهگوش» در مراسمی که شامگاه چهارشنبه(پنجم شهریورماه) برگزار شد، با سریال میرباقری خداحافظی و به «ابله» کمال تبریزی سلام کردند.

مراسم خداحافظی با شاهگوش و سلام به ابله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عوامل سریال «شاهگوش» در مراسمی که شامگاه چهارشنبه(پنجم شهریورماه) برگزار شد، با سریال میرباقری خداحافظی و به «ابله» کمال تبریزی سلام کردند.

داود میرباقری؛ کارگردان شاهگوش طی سخنانی گفت: خوشحالم از این‌که حاصل یک سال زحمت مستمر من و دوستانمان در «شاهگوش» قبول و باعثشد فضای خوبی در شبکهٔ نمایش خانگی داشته باشیم. نمایش خانگی، شبکهٔ مهمی است و در واقع، شبکه‌ای است که تقریبا بدون واسطه با مردم ارتباط می‌گیرد و تا به حال هم خوشبختانه ارتباط خوبی برقرار کرده است. شبکهٔ نمایش خانگی، یک شبکهٔ مهم و ویژه‌ای است. امیدوارم فضایی که در حال حاضر برای این شبکه به‌وجود آمده است، ادامه داشته باشد.

وی افزود: ما بیشتر از ۵۰ درصد توانمان را نتوانستیم در «شاهگوش» عرضه کنیم؛ اما امیدوارم آقای تبریزی با برداشتن قدم اول، در قدم دومش موثر‌تر و منسجم‌تر باشد. همچنین امیدوارم در حرکت‌های بعدی، اگر عمری بود، در این شبکه، کاری را شروع کنم که بتوانم موثر‌تر واقع شوم.

کمال تبریزی نیز گفت: جذب بیشتر مخاطبان، تلاش اصلی ماست، ما هر کاری که می‌کنیم به‌خاطر مردم است. از همهٔ کسانی که از شبکهٔ نمایش خانگی پشتیبانی می‌کنند، تشکر می‌کنم. تلاش می‌کنیم اعتمادی را که مردم به این مجموعه داشتند، حفظ کنیم. امیدوارم کارهای خوبی برای این شبکه ارائه دهیم.

در این مراسم هنرمندانی همچون داوود میرباقری(کارگردان)، عبدالله اسکندری(طراح گریم)، محمد امامی و مهران برومند(تهیه‌کننده)، رضا یزدانی(خواننده تیتراژ)، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، الهام پاوه‌نژاد، امین زندگانی، حسین سلیمانی، حامد میرباقری، محسن سلیمانی، علیرضا جعفری، شبنم فرشادجو، سحر افتاده(بازیگران)، سهیل نوروزی(تصویربردار)، رشید دانشمند(صدابردار)، مجید علی اسلام(طراح صحنه) و فردین خلعتبری(آهنگساز) حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز