خبرگزاری کار ایران

شرط ایوبی برای برگزاری مجدد سلام سینما چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۷۰

انرژی مثبت «سینما سلام» و روز رایگان سینما هنوز در سینماهای کشور وجود دارد اگر انجمن سینماداران و شورای صنفی موافق باشند امسال هم سینما سلام خواهیم داشت و هزینه‌هایش را هم پرداخت می‌کنیم.

رئیس سازمان سینمایی مهم‌ترین سیاست برای تنش‌زدایی و عبور از بحران‌ها در سینما را سیاست صبر ایوب دانست و گفت: بنده ایوبی هستم و فکر می‌کنم این سیاست کارساز بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله ایوبی در آئین اختتامیه پنجاهمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان(آفتاب) که در بیت قدیمی امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران برگزاری این مراسم در شهر خمین را گامی مهم در راستای تحقق سیاست‌های سازمان سینمایی دانسته و اظهار کرد: بردن جشنواره‌ها به خارج از تهران یکی از برنامه‌هایی است که در راستای تحقق سیاست سازمان سینمایی نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه سینمای جوان، آیندهٔ سینمای کشور و تضمین‌کننده فردای سینمای ایران است، گفت: سینمای جوان، مدرسه سینمای ایران است، برنامه‌های بسیار خوبی که سال گذشته در انجمن سینمای جوان برگزار شد منجر به افزایش تولیدات در شهرهای مختلف شد.

معاون وزیر ادامه داد: اهتمام این انجمن به اجرای بیش از ۶۰ جشنواره عکس و فیلم در شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف نشان می‌دهد که انجمن سینمای جوان و فعالیت‌هایش جزو اولویت‌های اول سازمان سینمایی است.

ایوبی وضعیت سینمای کشور را بسیار امیدوارکننده دانسته و گفت: بعد از یک دوران پر اضطراب و پر تنش فضای آرامی در سینمای کشور حاکم شده و همدلی بین اهالی سینما و اهالی سینما با مدیران به وجود آمده است.

وی ایجاد همدلی و پیوند بین مدیران سینما و سینماگران را از عمده اهداف این سازمان جهت رفع تنش در سینما عنوان کرد و گفت: این موفقیت از بازگشایی خانه سینما تا شفافیت و عدالتی که سینماگران در عرصه سینما احساس می‌کنند، حاصل شد و این عوامل می‌تواند آرامش و پایداری در سینما را حفظ کند.

ایوبی با بیان اینکه رونق گیشه‌ها، نشان از این دارد که حال سینما رو به بهبود است، عنوان کرد: از اکران نوروزی، مردم شاهد فیلم‌های خوبی بودند و این فضای پررونق، نوید روزهای پررونق‌تری را در شش ماه دوم سال می‌دهد.

معاون وزیر با اشاره به فیلمنامه‌هایی که خوانده است، افزود: فیلم‌های بسیار خوبی در راهند و آثار بسیار خوبی مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند.

وی از برگزاری میهمانی بزرگی با حضور اهالی سینما در شب روز ملی سینما خبر داد و گفت: من شخصا طرفدار سینما سلام هستم و قولش را هم به مردم داده بودم و قلبا دوست دارم این اتفاق دوباره بیافتد.

ایوبی اجرای «سینما سلام» در سال گذشته را اقدام ارزشمندی دانسته و گفت: فکر می‌کنم انرژی مثبت «سینما سلام» و روز رایگان سینما هنوز در سینماهای کشور وجود دارد اما، از آنجاکه خودمان را به مشورت مقید می‌دانیم و دلمان می‌خواهد کار‌هایمان از سازوکارهای رسمی و قانونی عبور کند، اگر انجمن سینماداران و شورای صنفی موافق باشند امسال هم سینما سلام خواهیم داشت و هزینه‌هایش را هم پرداخت می‌کنیم اما، اگر مخالف باشند این کار را انجام نمی‌دهیم.

رئیس سازمان سینمایی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری سلام سینما در سال گذشته اثرات بسیار خوبی داشت به طوری که هم سینماگران امیدوار شدند و هم مدیران و مسئولان کشور به ظرفیت‌های بسیار بزرگ سینما پی بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز