خبرگزاری کار ایران

خبرهای از بیست و هشتیمن جشنواره فیلم کودک،

از مشخص شدن سالن افتتاحیه تا گردهمایی داوران سه دوره

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۹۱

بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴مهر ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

آیین‌های افتتاحیه و اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن «کوثر» برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا، با توجه به کارایی و موقعیت مکانی مناسب از لحاظ نزدیکی به مرکز شهر، سالن «کوثر» برای آیین‌های ذکر شده انتخاب شده است.
برنامه ریزی اولیه برای برگزاری آیین‌های با شکوه افتتاحیه واختتامیه صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم نیز با ستاد اجرایی و کارگردان هنری مراسم به عمل آمده و طراحی‌های دکورهای مراسم آغاز شده است.
گفتنی است بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده مراحل ساخت و پردازش دکور‌ها در تهران انجام می‌شود و چند روز قبل از جشنواره برای ساماندهی نهایی به اصفهان انتقال می‌یابد.

همچنین همزان با تعیین محل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه گردهمایی داوران کودک ونوجوان دوره‌های ۲۵،۲۶ و ۲۷ جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور داوران کودک و نوجوان دوره‌های گذشته به همراه خانواده‌های ایشان برگزار شد، فرزان معظم مدیر کمیته داوران کودک و نوجوان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزش فیلمسازی پس از پایان دوره بیست و هشتم گفت: همه داوران دوره‌های گذشته به همراه داوران این دوره می‌توانند در این کارگاه‌ها حضور یافته و به صورت تخصصی در رشته‌های نویسندگی، هدایت و کارگردانی گروه، نقد فیلم، تصویربرداری و انیمیشن آموزش ببینند.
وی افزود: امیدواریم در جشنواره سالهای آینده شاهد فیلم‌هایی باشیم که به دست همین کودکان و نوجوانان برای هم سن و سال‌هایشان ساخته شده است.
در پایان کودکان ونوجوانان حاضر در همایش در حمایت از کودکان مظلوم غزه و سایر کودکان آسیب دیده از جنگ بیانیه‌ای صادر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز