خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

ساخت هر مجتمع فرهنگی در ارتقای فرهنگ جامعه اثرگذار است

کد خبر : ۲۰۰۸۸۵

امروز ایجاد مراکز فرهنگی تجاری به تغییر در فضای فرهنگی پایتخت کمک می‌کند؛ همچنین ایجاد گالری‌های متعدد به واسطه ساخت مجتمع‌های تجاری فرهنگی اتفاق بسیار خوبی است.

حجت‌الله ایوبی به همراه محمد احسانی(معاون ارزشیابی و نظارت سازمان)، محمدرضا فرجی(مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای) و مجید مسچی(مدیرعامل موسسه سینماشهر) با حضور در مجتمع فرهنگی تجاری «چارسو» از پنج سالن ساخته شده در این مجتمع بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، رییس سازمان سینمایی در این بازدید در دیدار با دست‌اندرکاران ساخت این مجتمع، با ابزار خرسندی از ساخت این پروژه به دست مهندسان جوان یادآور شد: ایجاد فضای فرهنگی از جمله سینما در دل مجتمع‌های فرهنگی بسیار موثر است و مردم از چنین مجتمع‌هایی بیشتر استقبال می‌کنند و حضور پرشور مردم در مجتمع کوروش که اخیرا به بهره‌برداری رسیده دلیلی بر این مدعا است.

وی توضیح داد: امروز ایجاد مراکز فرهنگی تجاری به تغییر در فضای فرهنگی پایتخت کمک می‌کند؛ همچنین ایجاد گالری‌های متعدد نیر به واسطه ساخت مجتمع‌های تجاری فرهنگی اتفاق بسیار خوبی است.

ایوبی با اشاره به لزوم ساخت چنین مجتمع‌هایی در شهرستان‌ها تاکید کرد: ساخت هر مجتمع فرهنگی در ارتقای فرهنگ جامعه اثرگذار است.

وی همچنین افزوده شدن ۵ سالن سینمایی مجتمع «چارسو» به سینماهای کشور گفت: افزوده شدن ۵ سینما به مجموع ۳۲۰ سالن کشور اتفاق خوبی است.

«مهدی صانعی» مدیرعامل شرکت «امید نیک کیش» درباره مجتمع «چارسو» گفت: سه طبقه از فضای این مجتمع به بخش فرهنگی اختصاص داده شده و تلاش کردیم باتوجه به کم شدن فضای عمومی منطقه، با ایجاد ۷۵۰۰ متر فضای فرهنگی، این مهم جبران شود.

وی با اشاره به امکانات پیشرفته و ترکیبی از معماری ایرانی و مدرن در نمای مجتمع «چارسو» توضیح داد: این مجتمع ۴ سالن به ظرفیت هرکدام ۱۲۵ صندلی و یک سالن بزرگ به ظرفیت ۴۰۰ نفر دارد و در مجموع ۹۰۰ صندلی از طریق این سالن‌ها به ظرفیت سینمایی کشور افزوده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز