خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

«قصه‌ها» همه موارد قانونی را طی کرده است

کد خبر : ۲۰۱۹۵۱

اینکه قصه‌ها را به عنوان نماینده ایران در جشنواره ونیز بدانیم خبر نادرستی بوده و سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ناظر بر این موضوع است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان چند روز پیش خود تاکید کرد؛ فیلم‌هایی که در داخل مجوز ندارند نباید در جشنواره‌های خارجی به نمایش دربیایند. گروهی این سخنان را به فیلم قصه‌ها ارتباط دادند. حالا رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه صحبت‌های اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درست منتقل نشده؛ گفته است: فیلم قصه‌ها از ابتدا همه موارد قانونی را طی کرده و خانم بنی اعتماد نیز در این راه همراهی‌های لازم را با وزارت ارشاد داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الله ایوبی درباره فیلم «قصه‌ها» گفت: این فیلم همه موارد قانونی را طی کرده و مشکل قانونی برای اکران ندارد.

وی یادآور شد: خانم «رخشان بنی اعتماد» هم از آغاز تاکید بر این مهم داشته که همه امور مربوط به فیلم قصه‌ها مطابق قانون و هماهنگ با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ناظر بر این مسئله بود که برای انتخاب فیلم‌ها از سوی جشنواره‌های خارجی همانند همیشه، فرآیند مستقلی وجود دارد و جشنواره‌ها خودشان را مقید به مشورت با هیچ دولت و کشوری نمی‌دانند.

ایوبی تصریح کرد: اینکه قصه‌ها را به عنوان نماینده ایران در جشنواره ونیز بدانیم خبر نادرستی بوده و سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ناظر بر این موضوع است.

وی گفت: نکته دیگری که دکتر جنتی در مصاحبه اخیر خود ابراز کردند این بود که چرا برخی رسانه‌ها از دولت فعلی درباره فیلم‌هایی سوال می‌کنند که در دولت قبل ساخته شه است؟

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه برخی فیلم‌هایی که امروز چالش برانگیز شده در دولت قبل مجوزهای لازم را اخذ کرده اظهار داشت: بنده با شخص دکتر جنتی گفت‌و‌گو کردم و ایشان تاکید کردند سخنانشان در گفت‌و‌گوی اخیر به درستی منتقل نشده و مطالبی که در این مصاحبه اشاره شده ناظر به هیچ فیلم خاصی نبوده است.

ایوبی توضیح داد: آقای جنتی بر این باور است که باید در صدور پروانه‌های ساخت فیلم‌ها در دوران جدید رعایت دقت را به عمل آوریم تا فیلم‌ها و پروانه‌های صادر شده مشکلی نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز