خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

ستاد برگزاری جشنواره فیلم شهر؛ روز ملی سینما را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۲۶

شکی نیست امروز سینما نقش بی‌بدیلی در عرصه فرهنگسازی، توسعه و تعالی بشریت دارد و بی‌گمان، اگر آن را در استخدام قدرت‌های فاسد و اغراض غیرانسانی نبینیم؛ می‌تواند کلید پیشرفت جامعه باشد.

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره فیلم شهر با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن روز ملی سینما را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن اطلاعیه این جشنواره آمده است: شکی نیست امروز سینما نقش بی بدیلی در عرصه فرهنگسازی، توسعه و تعالی بشریت دارد و بی‌گمان، اگر آن را در استخدام قدرت‌های فاسد و اغراض غیرانسانی نبینیم؛ می‌تواند کلید پیشرفت جامعه باشد.

جشنواره فیلم شهر روز ملی سینما را به تمام هنرمندان، سینماگران و اهالی رسانه تبریک گفته و آرزومند است در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری گردیده و باتوجه به دغدغه ایشان در مقوله فرهنگ و هنر، انشاالله با همدلی تمامی جامعه سینماگر ایران، سالهای آتی بیش از پیش شاهد رشد شکوفایی این صنعت در عرصه ملی و بین‌المللی باشیم و با توجه بیشتر مسئولان به این مقوله از هنر و رسانه که بخش عمده ای ازسرمایه فرهنگی و ذخایر معنوی ملت محسوب می‌شود، سهم قابل توجهی را داشته باشیم.

همچنین، امیدواریم سینمای ایران بیش از گذشته در راستایِ تبیینِ زندگیِ شهری و آشنایی با حقوقِ شهروندی، تحکیم بنیان‌ خانواده، صلح، ترویجِ مهربانی، سبکِ متعالیِ زندگی، اشاعه‌یِ اخلاق‌مَداری، سبک زندگی و زیست دینی در شهر، حفظ و حراست از میراثِ فرهنگی و ترویجِ معماریِ اسلامی گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز