خبرگزاری کار ایران

سیدجمال الدین ساداتیان خبر داد:

«جامه‌دران» پائیز اکران نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۲۶

جامه‌دران پاییر اکران نمی‌شود. تهیه‌کننده فیلم می‌گوید: فیلم به دلیل داستان پرکششی که دارد و استفاده از طبیعت بکر می‌تواند تماشاگر را از دیدن کار راضی کند.

فیلم سینمایی " جامه‌دران " قرار بود نوروز سال ۹۳ اکران شود اما به دلیل اینکه به لحاظ فنی آماده نبود؛ این اتفاق نیفتاد.

سیدجمال ساداتیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ اظهار داشت: فیلم سینمایی " جامه‌دران " ساخته حمیدرضا قطبی قرار بود نوروز نود و سه اکران شود که به دلایلی این اتفاق نیفتاد و بنا شد تا اولین نمایشش در جشنواره فیلم فجر باشد.

او نمایش عمومی این فیلم در پائیز را رد کرده و گفت: این فیلم پائیز امسال اکران نمی‌شود زیرا علاقه ما این نبوده و تاکنون اکران پائیز هم کاملا معلوم است. ما هم اصلا دنبال اکران فیلم در این زمان نبوده‌ایم. " جامه‌دران " در جشنواره فجر نمایش داده خواهد شد.

این تهیه‌کنندگان درباره مضمون " جامه‌دران " هم گفت: فیلم به دلیل داستان پرکششی که دارد و استفاده از طبیعت بکر می‌تواند تماشاگر را از دیدن کار راضی کند و قطعا هرکسی فیلم را ببیند؛ دوستانش را نیز تشویق خواهد کرد تا به تماشای آن بنشیند.

این فیلم براساس رمان ناهید طباطبایی به تصویر کشیده شده و داستان زنی به نام شیرین است که بعداز مرگ پدرش به حقایقی تازه درباره زندگی او پی می‌برد.

جامه‌دران در ژانر اجتماعی ساخته شده و مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، افسر اسدی و حسن میهمانی در آن بازی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز