خبرگزاری کار ایران

انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن سینماداران برگزار شد

کد خبر : ۲۰۵۴۵۵

محمدقاصد اشرفی، فرشید معتمدی آذر، منصور نور‌پور، محمدرضا صابری، غلامرضا فرجی، ناصر مجدبیگدلی، علیرضا گودرزی، شهرام مهرآسا، رضا زارعی، ساسان ابی‌زاده و محمد متوسلانی به عنوان اعضای شورای مرکزی انجمن سینماداران معرفی شدند.

مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات انجمن سینماداران گفت؛ ۱۱ سینمادار از تهران و شهرستان به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا فرجی با اعلام این مطلب افزود: انتخابات شورای مرکزی انجمن سینماداران امروز سه شنبه ۲۵ شهریور برگزار شد و من برای خسته نباشید به هیات مرکزی در این نشست حضور یافتم.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب این انتخابات یادآور شد: «فریبرز قطبی» به عنوان نماینده اداره کل سینمای حرفه‌ای ناظر بر انتخابات انجمن سینماداران بود.

مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای همچنین با اشاره به ترکیب نهایی هیات مرکزی انجمن سینماداران توضیح داد: سینمادارانی از اصفهان، کرج، درود و دیگر استان‌ها در شورای مرکزی این انجمن حضور دارند که این امر اتفاق مطلوبی است.

وی اظهار امیدواری کرد که ماموریت صیانت از سینماهای سراسر کشور از سوی انجمن سینماداران با قدرت بیشتری پیگیری شود.

بر اساس اعلام فرجی، ۱۱ عضو شورای مرکزی انجمن سینماداران بدین شرح انتخاب شدند: محمدقاصد اشرفی، فرشید معتمدی آذر، منصور نور‌پور، محمدرضا صابری، غلامرضا فرجی، ناصر مجدبیگدلی، علیرضا گودرزی، شهرام مهرآسا، رضا زارعی، ساسان ابی‌زاده و محمد متوسلانی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز